Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اقتدار ایران را مرهون ایثار شهدا و خانواده شان هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در کنگره بزرگداشت سرداران و ۴۰۰۰ شهید سرافراز منطقه ۱۷ تهران گفت: از سوی مقام معظم رهبری وکالت دارم که سلام ایشان را به همه خانواده معظم شهدا و ایثارگران برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری اینچنین مراسمی نوعی جهاد تبیینی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و در حفظ روحیه ملت ما تأثیرگذار است.

رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی گفت: تهران قلب تپنده جهان اسلام است و دل‌های مسلمین به سوی تهران و شما خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان الگوی ایثارگری می‌تپد. ایران الگوی برای کشور‌های منطقه از جمله سوریه، یمن، عراق و افغانستان محسوب می‌شود و ما با شهدا و، ولی فقیه خود عهد و پیمان بسته‌ایم که مسیری که شهدا در آن گام برداشتند را ادامه دهیم.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه دو میلیون داوطلب بسیجی به فرمان امام (ره) به جبهه رفتند افزود: بیش از ۲۰۰ هزار شهید تقدیم این انقلاب شد که ۲۰ هزار شهید از تهران است که ۴ هزار نفر از این شهیدان نیز متعلق به منطقه ۱۷ تهران هستند.

وی افزود: شهیدان و ایثارگران ایران را نجات دادند و اگر آن‌ها نبودند کشور ما هم نبود. هشت سال دفاع مقدس و آنچه امام (ره) و شهدا کردند در تاریخ چند هزارساله ایران بی‌نظیر است و این را کسانی که تاریخ را خوانده‌اند می‌دانند.

سرلشکر صفوی خاطر نشان ساخت: شهادت یک انتخاب دو طرفه است؛ شهید خدا را انتخاب و خدا هم شهید را انتخاب می‌کند. فرزندان شهیدان عزت و کرامت دارند و اگر شجاعت خانواده شهدا نبود ما هم نبودیم. امروز کشور ما در منطقه و جهان عزتمند است و در مقابل استکبار آمریکا ایستاده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: خون فرزندان شهید شما راه کربلا را باز کرد و خون شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد، همان طور که در گذشته مشاهده کردیم که به سر رژیم بعث چه آمد و نیرو‌های آمریکایی بعد از جنگ ۲۰ ساله در افغانستان به هیچ جا نرسیدند. این موارد به دلیل اقتدار ایران است و این اقتدار را مرهون ایثار شهدا و خانواده شان هستیم. باید جهاد تبیین را به صورت جدی پیگیری کنیم و شهدا را با ساخت فیلم و کتاب به جامعه معرفی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا خانواده شهدا سرلشکر صفوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد