Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: شایسته ترین نفرات عضو تیم ملی کاراته بانوان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرحناز ارباب درباره مراحل مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: با برگزاری مراحل مختلف رقابت های انتخابی که با حضورهمه مدعیان اوزان پنج گانه برگزار شد به یکی از اهداف اولیه خود  با موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان افزود:  نفرات برتر سوار بر کشتی تیم ملی با تمام توان روبه جلو حرکت خواهند کرد و هر کس بتواند شایستگی خود را به اثبات برساند نماینده ایران در رقابت های پیش رو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انچه که برای ما اصل است، توجه به شایسته سالاری است و هرکس شایستگی بیشتری داشته باشد به عنوان نماینده کاراته ایران معرفی خواهد شد.

ارباب یادآور شد: در این راستا نفرات برتر هر وزن پیوسته در رقابت‌های درون اردویی و طی مکانیسم هایی که در آینده اعلام خواهند شد محک می خورند تا در نهایت بهترین ها عازم رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی شوند. تمام تلاش من و کادر فنی این است که شفافیت را در اولویت کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابی تیم ملی رقابت تیم ملی ایران وزن بازی تیم ملی کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند