Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: نظارت‌ها بر سفرهای نوروزی در استان مرکزی تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، بهروز اکرمی امروز در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی با اشاره به ضرورت توجه به واکسیناسیون به ویژه برای ایام نوروز  اظهار داشت: در آستانه سفرهای نوروزی هستیم که اگر به خوبی و شایستگی مدیریت نشود برای درگیری با پیک جدید نگران می‌شویم به طوری که توان جامعه برای درگیر شدن با پیک جدید ضعیف شده و باید مراقب‌های لازم انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمی‌توان گفت که مردم سفرهای نوروزی نروند اما می‌توانیم همه به هم کمک کنیم تا سفر نوروزی و درواقع نوروز ایمن داشته باشیم به همین سبب از مردم درخواست می‌شود که به این موضوع توجه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: دولت سیزدهم دستاورد بسیار بزرگی در حوزه مدیریت این بیماری و واکسیناسیون داشته به طوری که اگر واکسیناسیون با میزان و درصد موجود در کشور نبود اکنون در پیک ششم تلفات بسیار بالایی داشتیم.

اکرمی تصریح کرد: مردم همراهی کردند و دولت هم با تدابیری که در نظر گرفت در زمینه واکسیناسیون کارنامه درخشان ارائه داد و این پیک را تقریبا در وضعیت مناسبتی نسبت به سایر پیک‌ها پشت سر گذاشتیم بنابراین همه باید از این دستاوردها صیانت کنیم.

وی بیان کرد: افرادی که هنوز دز سوم را دریافت نکردند تا مدت باقی‌مانده برای دز سوم اقدام کنند و همه رعایت پروتکل‌ها را به عنوان یک اصل غیرقابل چشم‌پوشی در نظر بگیرند تا برای ایام نوروز شرایط ایمن را برای مردم رقم بزنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه موضوع خودمراقبتی باید مورد توجه باشد تا مشکلی در این زمینه نداشته باشیم، گفت: سمن‌ها همیشه به دولت و مردم کمک کردند و درباره بازرسی‌های نوروزی می‌توان از ظرفیت سمن‌ها استفاده کرد به طوری که با تمام توان پای کار هستند و برای سلامت مردم هزینه می‌کنند.

مصوبه ستاد با کرونا درباره سفرهای خارجی/ آموزش غیرحضوری تخلف است 30 درصد کودکان کشته شده بر اثر کرونا در آمریکا مبتلا به اومیکرون بوده‌اند فروکش موج ششم کرونا در کشور/ 99 شهر در وضعیت قرمز کرونا + نقشه و نمودار

اکرمی افزود: نخستین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی تاریخ 6 اسفند ماه سال 98 برگزار شد و نخستین استانی بود که در سطح کشور این ستاد را تشکیل داد، همه پای کار بودند و نخستین استانی بود که دبیرخانه مدیریت این بیماری را در اداره کل پدافند در سال 98 تشکیل داد.

وی ادامه داد: در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در ستاد ملی ریاست با وزیر بهداشت بود و مشکلاتی داشتیم بنابراین استان مرکزی تنها استانی بود که به وزیر کشور، وزیر بهداشت و دفتر رئیس جمهور وقت نامه زد که رئیس ستاد ملی باید رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور باشد که در نهایت پس از یک ماه رئیس جمهور رئیس ستاد ملی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی یک استان پیشتاز است که حاصل عملکرد همه مدیران و مسئولان است، گفت: تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان مرکزی به گونه‌ای بود که ستاد ملی از تصمیمات ما استفاده می‌کرد و در اوایل که بیماری ناشناخته بود تصمیمات سخت گرفته شد.

اکرمی افزود: تصمیمات سبب شد تا مردم کمتر آسیب ببینند و در اوایل سال 99 از شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها بازدید انجام می‌شد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، سمن‌ها و غیره به صورت میدانی مسائل بررسی می‌شد و همه پای کار بودند.

وی بیان کرد: رصد لحظه‌ای و میدانی توانست تا مدیریت مناسبی درباره مدیریت بیماری کرونا در استان داشته باشیم و در پیک ششم هم تصمیمات سخت گرفتیم و از نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی، نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، دستگاه قضایی، سمن‌ها، فرمانداران و بخشداران، طلاب و گروه‌های جهادی، اصناف، خیران، اصحاب رسانه و غیره تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی عنوان کرد: از مردم استان تشکر و قدردانی می‌کنم که همراهی خوبی داشتند تا دستاوردهای خوبی در زمینه مدیریت بیماری کرونا داشته باشیم همچنین از کادر بهداشت و درمان استان، بخش خصوصی و غیره که همه پای کار بودند و صمیمانه برای مردم استان زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/713/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی مدیریت بیماری کرونا سفرهای نوروزی معاون سیاسی استان مرکزی داشته باشیم رئیس جمهور ستاد ملی پای کار سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است

دریافت 18 MB کد خبر 6089754

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • بیماری صنعت خودرو در کشور مدل مدیریت آن است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود