Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@16:31:21 GMT

حساب‌های باشگاه چلسی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۴۱۶

حساب‌های بانکی باشگاه چلسی و تمام کارت‌های اعتباری و بانکی وابسته به این باشگاه به دستور دولت انگلیس مسدود شدند. ناطقان: انگلیسی‌ها برای تحت فشار گذاشتن رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی و زعم خود جلوگیری از انتقال درآمد‌های او در انگلیس به روسیه برای تأمین بودجه جنگ این کشور در اوکراین، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و پس از ممنوعیت عقد هر گونه قرارداد توسط این باشگاه و فروش بلیت به تماشاگران، حالا تمامی حساب‌های بانکی آن را هم مسدود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از دور نخست تحریم‌ها علیه چلسی که دسترسی این باشگاه به منابع مالی‌اش را قطع می‌کرد، رومن آبراموویچ دستور داده بود که تمام مخارج از جمله حقوق بازیکنان از خزانه باشگاه پرداخت شود، اما حالا تمامی حساب‌های این باشگاه هم مسدود و کارت‌های بانکی سازمانی باشگاه نیز غیرفعال شده است.

اینطور که مشخص است انگلیسی‌ها می‌خواهند انتقام جنگ روسیه علیه اوکراین را از آبراموویچ بگیرند، اما با راهکار جدیدی که آن‌ها در پیش گرفته‌اند، دود این آتش بیش از همه در چشم بازیکنان و هواداران تیمی خواهد رفت که کمتر از یک سال قبل به خاطر فتح لیگ قهرمانان اروپا در آسمان‌ها سیر می‌کردند.

با اینکه برخی از انگلیسی‌ها معتقد بودند که این کشور باید رومن آبراموویچ را از لیگ برتر جزیره بیرون کند، اما تصمیماتی که دولتمردان این کشور برای تحت فشار گذاشتن مالک روس چلسی اتخاذ کرده‌اند طوری است که حتی صدای هواداران انگلیسی چلسی هم درآمده است.

تحقق هدف انگلیسی‌ها برای قطع منابع درآمدی آبراموویچ در بریتانیا و مصادره اموال و دارایی‌های او، چلسی را که یکی از پرچمداران جزیره در فوتبال اروپا بوده، در آستانه فروپاشی قرار داده چرا که از همین حالا زمزمه جدایی اکثر ستاره‌های این باشگاه در پایان فصل جاری شنیده می‌شود. منبع: خبر انلاین برچسب ها: باشگاه چلسی ، حساب های بانکی ، مسدود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: باشگاه چلسی حساب های بانکی مسدود باشگاه چلسی انگلیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)

گل مادوئکه به استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند