Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فناوری باید در بدو تکاپوی علمی در دانشگاه آزاد اسلامی پرورش داده شود، تا شاهد رشد و شکوفایی آن در طول دوره زمان باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدجواد صدری مهر رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در جریان بازدید از ظرفیت‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با مهدی منصوری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی این استان دیدار و در خصوص گسترش فعالیت‌های فناورانه گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه وجود ظرفیت‌های عظیم دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور فرصت بی بدیلی برای شناسایی مسائل منطقه‌ای و پاسخ به نیاز‌های جامعه فراهم کرده است تصریح کرد: مجموعه پارک علم و فناوری در تلاش است که با ورود به مسائل بخش صنعت نقش واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در رفع نیاز‌ها و حل مسائل را پررنگ کرده و با کمک به صنایع بومی، در ایجاد رونق اقتصادی هر منطقه فعال‌تر باشد.


صدری مهر با تاکید بر اصالت فناوری‌های برآمده از دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه به عنوان پرورش دهنده استعداد‌های دانشجویی رسالت مهمی در ایجاد زمینه برای رشد و شکوفایی فناوری‌های اصیل دارد.


وی رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در پرورش استعداد‌ها را بسیار خطیر معرفی کرد و افزود: این رسالت ممکن است در پارک‌های مستقل به دلیل عدم وجود دانشجو و هیئت علمی متخصص نتواند مانند دانشگاه آزاد اسلامی محقق نشود.


رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دنبال ایجاد خط تولید فناوری با رویکرد حمایت و سرمایه‌گذاری بلندمدت هستیم.


وی با تأکید بر اینکه باید فناوری را از ابتدا بپرورانیم و شاهد رشد و شکوفایی آن در طول دوره زمان باشیم افزود: اگر این امر محقق شود آن گاه دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر ایجاد محصولات فناورانه و دانش‌بنیان نقش اساسی خود را ایفا خواهد کرد.


در این جلسه که با حضور علیرضا مرتضایی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان محمدکریم سهرابی معاون پژوهش و فناوری واحد سمنان، شهاب الدین تسلیمی مدیر اجرائی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، محسن قدس رئیس مرکز رشد حسابی این واحد دانشگاهی در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ایجاد و گسترش فعالیت‌های فناورانه در سطح استان سمنان بحث و تبادل‌نظر شد.


همچنین بازدید از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان بخش دیگری از سفر یک‌روزه صدری مهر به سمنان بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک علم و فناوری خط تولید دانشگاه ازاد پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است