Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، مهدی بهترین در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، رئیس و اعضای هیات مدیره هیات‌های مذهبی بیرجند اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی بوستان کاجستان تنها ۴۰ درصد است.

وی افزود: پیرو صدور بیانیه گام دوم انقلاب، شهرداری بیرجند در دوره ششم براساس سه اصل ارزشی، عدالت‌محور و فساد ستیز آغاز به‌کار کرد و طی طریق می‌کند تا در راستای عمل به منویات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری رضایت عموم مردم را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بیرجند گفت: بزرگترین امر به معروف زمان حال ما حفظ حریم ولایت است و در این راستا مصمم هستیم مردم از ثمرات دولت ارزشی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه یک معاونت و یک سازمان شهرداری وظیفه عمران را برعهده دارند ادامه داد: ۱۵ درصد شهرداری به‌طور مستقیم با امور عمرانی سر و کار دارد و ۸۵ درصد فعالیت‌های شهرداری با حمل و نقل، فضای سبز، خدمات شهری، اقتصاد و در راس همه امور فرهنگی و اجتماعی است.

بهترین اولویت دادن به مسایل فرهنگی شهر را از مهمترین رویکردهای شهرداری بیرجند عنوان کرد و گفت: شهر در ایام فاطمیه دچار یک تحول بود و خواسته‌های به‌حقی که مردم در سنوات گذشته داشتند را توانستیم در ایام فاطمیه و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی به نسبت برآورده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری وظیفه عمل در حوزه فرهنگ و ایجاد نشاط و سرزندگی را برعهده دارد گفت: در این راستا عدالت‌محوری و ایجاد نشاط از اهمیت زیادی برخوردار است و به ولی‌نعمتان خود به‌ویژه در نقاط کمتر برخوردار شهر خدمت‌رسانی خواهیم کرد.

بهترین تصریح کرد: با همراهی شورای اسلامی شهر، عوارض شهرداری در برخی مناطق شهری برای سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و ولی‌نعمتان ما و اقشار آسیب‌پذیر همان تعرفه سال ۱۴۰۰ را پرداخت خواهند کرد که عملا ۲۵ درصد کاهش را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به دغدغه‌های شهروندان به‌ویژه در مباحثی از جمله اراضی ارتش و ایجاد میدان میوه و تره‌بار شهرداری افزود: همه تلاشمان را در جهت کاهش دغدغه شهروندان به‌کار می‌گیریم تا در تراز انقلاب شهری انقلابی داشته باشیم.

شهردار بیرجند با بیان اینکه مبلغان باید خدمات دولت کریمه را به مردم اطلاع‌رسانی کنند گفت: با عنایت دولت ارزشی و پیگیری‌های انجام شده ۴۱۴ تن قیر رایگان به مرکز استان اختصاص یافت که در ۱۰ سال گذشته کم‌نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن تشکر از نگاه فرهنگی و مشارکت مدیریت شهری در مسایل فرهنگی شهر اظهار داشت: تغییر در فضای شهر در زمان مدیریت جدید شهرداری مشهود است.

حجت‌الاسلام احمد رضایی گفت: جهاد تبیین در عرصه فعالیت‌های شهرداری می‌تواند به‌وضوح نشان داده شود و قطعا نگاه فرهنگی شهرداری و همکاری هیات‌های مذهبی به عنوان بازو می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی در این راستا باشند.

عضو شورای اسلامی شهر بیرجند هم گفت: به عنوان نماینده مردم تاکید دارم که شهرداری در امور فرهنگی و اقتصادی مردم ورود کند.

رضا حسنی‌صفت با اشاره به افتتاح میدان میوه و تره‌بار شهرداری در روزهای اخیر افزود: ساخت سردخانه یکی از خواسته‌های شورای اسلامی شهر در دوره‌های گذشته بود که متاسفانه مغفول ماند اما در این راستا به‌رغم مخالفت برخی از افراد و دستگاه‌های مرتبط و مافیای میوه در شهر بیرجند، با افتتاح میدان میوه و تره‌بار شهرداری، گام مهمی در حذف واسطه‌ها و عرضه میوه ارزان به شهروندان برداشته شد.

وی اظهار داشت: شهرداری قصد دارد قانونمند عمل کرده و قانون را اجرا کند اما برخی چوب لای چرخ شهرداری می‌گذارند.

رییس شورای اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: شهرداری بیرجند ولایتمدار، ارزشی و از جنس مردم است و انتخاب شهردار به‌خوبی می‌تواند خواسته و انتظارات مردم شهر خود را بشناسد و برآورده کند.

محمدرضا حاجی‌آبادی با بیان اینکه پشتیبان شهرداری هستیم افزود: عده‌ای منافع خود را بر منافع مردم و بیت‌المال ترجیح می‌دهند و همکاری و مشارکت همه ما در این راستا و رویارویی با این افراد موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: با استفاده از ظرفیت هیات‌های مذهبی باید فرهنگ‌مان را به سمت فرهنگ ناب محمدی پیش ببریم.

در این نشست بر مواردی از جمله برگزاری مراسم تقدیر از پیرغلامان، جانمایی جاپرچمی در معابر و محلات، زیباسازی ورودی‌های شهر و فضاسازی شهر در مناسبت‌های خاص تاکید شد.

برچسب‌ها طرح های عمرانی خراسان جنوبی شهرداری بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی خراسان جنوبی شهرداری بیرجند طرح های عمرانی خراسان جنوبی شهرداری بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی شهرداری بیرجند خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند

شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز ملی شوراها، فرماندار و شهردار پیرانشهر با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی کردند؛ صفر تفاخر شهردار پیرانشهر در این دیدار با تجلیل از فعالیت‌های مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است.

شهردار پیرانشهر گفت: با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر داشته‌ایم، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به‌دست آورده‌ایم.

تفاخر وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می‌کنند.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده‌اند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به تأثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیازها و اولویت‌ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر نیز ضمن تشکر از فرماندار و شهردار ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا و شهرداری همچون گذشته تداوم داشته باشد.

کد خبر 748867

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد