Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در راستای پیگیری اقدامات و دستورات قضایی صادر شده عصر امروز از سایت ایران خودرو شیراز بازدید کردند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه این دیدار ضمن اخذ گزارش هفتگی خروج خودرو‌ها از سایت و روند تحویل خودرو‌های تجاری سازی شده در ۲۰ روز اخیر، ورود دادستانی به موضوع دپوی خودرو در این سایت را پیگیری حقوق مشتریان در راستای صیانت از حقوق عامه مردم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته بیان کرد: مطابق گزارشات اخذ شده پس از پیگیری‌های قضایی و همچنین تغییرات مدیریتی در این سایت ۲ هزار و ۶۳۷ خودرو تولید شده تحویل مشتریان شده است که این امر در نتیجه همکاری نهاد‌های مرتبط و مسئول و همچنین نیروی انتظامی استان در پلاک گذاری خودرو‌ها بوده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه مدیر جدید این سایت قول ترخیص بیش از یک هزار خودرو دیگر پلاک گذاری شده تا پیش از انتهای امسال را داده است گفت: مقرر شده است توزیع خودرو‌های تحویلی فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده نیز به زودی انجام شود که این امر نشان از همکاری مدیر جدید این سایت در اجرای دستورات قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با تأکید بر اینکه مجموعه قضایی در سال‌های اخیر نشان داده است که حامی تولید، سرمایه گذاری و رونق صنعتی در استان است گفت: عواید و بهره همه این اقدامات باید به عموم مردم برسد و دادگستری استان همانگونه که وظیفه حمایت از تولید را ر عهده دارد؛ حامی و پیگیری کننده حقوق عامه مردم نیز هست و این دو موضوع منافاتی با یکدیگر ندارد.

گفتنی است مدیر سایت ایران خودرو شیراز نیز ضمن ارائه عملکرد خود از زمان انتصاب در رفع ایرادات وارد شده از تأمین کلیه قطعات مورد نیاز این سایت در کمترین زمان خبر داد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران خودرو شیراز رئیس کل دادگستری فارس حجت الاسلام و المسلمین موسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران خودرو شیراز رئیس کل دادگستری فارس حجت الاسلام و المسلمین موسوی ایران خودرو شیراز سایت ایران خودرو رئیس کل دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز