Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حیدری امروز شنبه ۲۱ اسفندماه در نشست جهاد تبیین با اشاره به اقدامات دشمن در ایجاد ناامیدی و تفرقه‌افکنی به‌ویژه در بین نیرو‌های ارزشی، گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری داشته است، دشمن در بیش از ۴۰ سال گذشته با توطئه، کودتا، ترور و جنگ تحمیلی درصدد آسیب زدن به این انقلاب بود، اما موفق نشد.

دشمنی‌های دشمنانِ جمهوری اسلامی پایان ندارد، آن‌ها با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و فضای رسانه‌ای به‌دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم و ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، جهاد تبیین یکی از راه‌های اصلی مقابله با این توطئه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسداران و بسیجیان باید در خط مقدم جهاد تبیین باشند، این قشر حضور قدرت‌مندانه‌ای در صحنه داشته باشند، انقلابی‌گری از نکات مهم جهادتبیین است، یعنی باید با تکیه بر باور‌ها و توان داخلی در راستای حل مشکلات کشور گام برداریم.

بیشتر بخوانید

موانع جذب تسهیلات اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری برطرف شود

اعتماد به نظام جمهوری اسلامی، وفاداری، خودباوری، ولایت‌محوری و آرمان‌خواهی باید در فضای جهادتببین خود را نشان دهد، انقلابی‌گری از شاکله‌های اصلی در ماموریت‌های سپاه محسوب می‌شود، بنابراین ماموریت‌های سپاه خود نوعی جهاد تبیین بوده و سپاه این مهم را به‌صورت علمی و عَملی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

فرزندان انقلابی سپاه و بسیج می‌توانند پرچم‌دار جهاد تبیین باشند، جهاد تبیین از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

عدالت‌ورزی، مردمی بودن، توزیع عادلانه امکانات، کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان، مبارزه با فساد، انتصاب افراد پاکدست و فسادستیز و ... از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری به دولتمردان است.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی است، این اعتماد به‌علت برخی ضعف‌های مدیریتی دچار خدشه شده است، باید در عمل این اعتماد را به مردم برگردانیم.

احیای واحد‌های صنعتی راکد در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد، این واحد‌ها به‌علت بی‌توجهی در سال‌های گذشته دچار رکود شده بودند، حل مشکلات واحد‌های راکد و برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از برنامه‌های دولت در سفر‌های استانی است، احیای واحد‌های راکد می‌تواند اشتغال خوبی را ایجاد کند.

سفر به شهرستان‌ها، بازرسی سرزده از ادارات، حضور مدیران‌کل در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، حضور میدانی در شهرستان‌ها موجب می‌شود تا مدیران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار بگیرند و برای حل آن‌ها تصمیم‌گیری کنند.

۱۴۰۰ گروه جهادی در استان فعال است که می‌توان با استفاده از ظرفیت این گروه‌ها برای محرومیت‌زدایی در استان گام‌های بلندی برداشت، آمادگی کامل برای حمایت از این گروه‌ها وجود دارد.

مطالبات از دولت سیزدهم بسیار بالا است، اما دولتمردان صادقانه در میدان هستند، اقدامات و خدمات دولت برای امیدآفرینی باید به سمع و نظر مردم برسد، برخی به‌دنبال بایکوت خدمات هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انقلاب اسلامی جهاد تبیین جهاد تبیین واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم

شهدا الگویی ماندگار برای جامعه امروز به ویژه نسل جوان هستند. چرا که آنها از خون خود گذشتند تا ایثار و فداکاری را به نسل امروز بیاموزند. مراسم یادواره شهدا بهانه‌ای است برای زنده نگه داشتن مقام شامخ بزرگوارانی که آبادانی و آرامش را برای کشور ارزانی داشتند.

به همین منظور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی مراسم یادواره شهدا برگزار کردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • امام جعفر صادق (ع) مجاهد جهاد تبیین بود
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تبیین سیره امام صادق(ع) برای جامعه نیاز است