Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر سال 1400 موفق به شکست پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام «سردار دل‌ها» به صورت 2 برد از 3 مسابقه از امروز (شنبه 21 اسفند) با رقابت‌ دو تیم پیکان و مقاومت شهداب یزد آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار نخست دو تیم از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز شروع شد و مقاومت شهداب یزد 3 بر صفر حریف خود را شکست داد تا پیکان در کویر یزد گرفتار شود.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در تیم مقاومت شهداب یزد در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا خط و نشان برای پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان کشیده باشند.

یزدی‌ها در ست دوم نیز به بازی زیبای خود ادامه دادند و موفق به شکست پیکان با امتیاز 25 بر 20 شدند تا در آستانه پیروزی در نخستین گام مسیر دشوار قهرمانی قرار گیرند.

تیم پیکان که در دو مرحله یک چهارم نهایی و نیمه‌نهایی حریفان خود را در 2 مسابقه متوالی شکست داده بود و بدون شکست راهی دیدار نهایی شده بود، در ست سوم این دیدار نیز 30 بر 28 مغلوب مقاومت شد تا نخستین شکست خود در مرحله پلی‌آف را تجربه کند.

بدین ترتیب تیم مقاومت شهداب یزد در نخستین گام فینال لیگ برتر سال 1400 به پیروزی دست یافت تا برای بالای سر بردن جام سی‌وپنجم تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

نادر انصاری و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 118 دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده، میثم پارسه و قادر صادقی نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک میهمان ویژه این دیدار بود. عبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان نیز از دیگر تماشاگران دیدار نخست فینال لیگ برتر مردان بود.

دیدار دوم فینال روز دوشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم والیبال پیکان با 19 مدال از جمله 12 مقام قهرمانی، پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان است و در طرف مقابل مقاومت شهداب یزد برای نخستین بار حضور در فینال را تجربه می‌کند.

 

*اسماعیل‌نژاد امتیازآورترین بازیکن زمین شد

امین اسماعیل‌نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد با کسب 28 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم پیکان نیز حمزه زرینی با 16 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

بازیکن شماره 18 شهداب (اسماعیل‌نژاد) در دو دیدار دیگر تیم مقاومت در مراحل یک چهارم نهایی (6 اسفند) و نیمه‌نهایی (13 اسفند) امتیازآورترین بازیکن شده بود.

تیم مقاومت شهداب یزد در مجموع ست‌های این مسابقه 80 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 53 پوئن در حمله، 11 امتیاز در دفاع، یک پوئن سرویس و 15 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم پیکان بود.

پیکان نیز در این مسابقه در مجموع 70 امتیاز کسب کرد که شامل 46 امتیاز حمله، 10 دفاع، دو پوئن سرویس و 12 امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده یزد بود.

دیدار دوم فینال ساعت 15 و 30 دقیقه روز دوشنبه 23 اسفند برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم مقاومت شهداب یزد تیم پیکان لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقه تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار و از سوی تماشاگران تیم شمس آذر قزوین تخلفاتی مبنی بر انداختن لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه رخ داد.این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است تیم فوتبال شمس اذر قزوین روز سه شنبه آینده در قزوین به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان