Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریسیو پوچتینو معتقد است تیمش در بازی رفت و 60 دقیقه ابتدایی بازی برگشت مقابل رئال مادرید تیم برتر بوده است.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بوردو در لیگ فرانسه، در مورد شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان صحبت کرد. به گزارش طرفداری، مائوریسیو پوچتینو در این مورد گفت:

حالم چطور است؟ خوب نیستم، این اتفاق مرا عصبی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرا به شدت عصبی می کند چون در بازی رفت و 60 دقیقه ابتدایی بازی برگشت، ما تیم برتر بودیم. شاید مستحق این بودیم که با گل های بیشتری از حریف پیش باشیم و نحوه از دست رفتن پیروزی و صعود، مرا واقعاً عصبانی می کند. این اتفاق واقعاً رد دردناکی از خود به جای می گذارد و فراموش کردن آن سخت است. عصبانی و خسته هستم. خوابیدن در شب سخت است اما وظیفه داریم که ادامه دهیم.

اخبار داغ 

منصوریان: حالا فهمیدم چرا هر کسی به این پسر خوشتیپ می رسد، به مرز انفجار می رسد! محمدرضا گرایی بهترین کشتی گیر امروز دنیا ارلینگ هالند راهی منچسترسیتی می‌شود / ادعای دیلی میل طرح لو رفته از پیراهن اول لیورپول در فصل 23-2022 / عکس 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مائوریسیو پوچتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در چلسی باب میل پوچتینو پیش نمی‌رود. با وجود تلاش‌های این مربی آرژانتینی برای بهبود شرایط تیمش، اما همچنان شایعاتی در مورد اخراج او در پایان فصل به گوش می‌رسد.

با در نظر گرفتن این موضوع، نام هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، اکنون به‌عنوان یک نامزد محتمل برای جایگزینی همتای خود در چلسی مطرح شده است.

بر اساس گفته کریستین فالک، خبرنگار آلمانی نشریه بیلد، فلیک دوست دارد در لیگ برتر مربی‌‌گری کند و برای این کار به شش تیم بزرگ این لیگ نیم‌نگاهی دارد. او قبل از سرمربی‌گری تیم ملی آلمان با تاتنهام مذاکراتی داشته است.

گزینه چلسی هم بسیار جالب است، چراکه او پس از اخراج فرانک لمپارد از باشگاه، با آبی‌ها مذاکره کرده و بین او و مارینا گرانوسکایا، مدیر سابق چلسی، تماس تلفنی برقرار شده است اما به این دلیل که او در آن زمان در بایرن مونیخ وضعیت خوبی داشت، تصمیم گرفت این پیشنهاد را قبول نکند.

با این حال در آن زمان هم گزینه چلسی برای او جذاب بود و اکنون هم این علاقه وجود دارد. در سمت دیگر آبی‌ها هم می‌دانند فلیک مایل به هدایت این باشگاه است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده اخبار جدیدی مرتبط با این موضوع به گوش برسد.

دیگر خبرها

  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • شایعه جدید: جانشین پوچتینو از آلمان می‌آید
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • پوچتینو: هر هفته تحت فشار هستم؛ مدیران چلسی تصمیم‌شان را بگیرند
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!