Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-28@15:24:01 GMT

«رومن آبراموویچ» از مالکیت چلسی برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۲۸۸۰

«رومن آبراموویچ» از مالکیت چلسی برکنار شد



لیگ برتر انگلیس صلاحیت رومن آبراموویچ برای مدیریت باشگاه چلسی را سلب کرد.

به گزارش تسنیم، سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس بعدازظهر امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئت مدیره این لیگ صلاحیت رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی که از سوی دولت انگلیس تحریم شده را برای مدیریت این باشگاه سلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس؛ تصمیم هیئت مدیره لیگ برتر انگلیس بر توانایی باشگاه چلسی برای تمرین و انجام بازی‌های خود تأثیری نخواهد داشت.

در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین، آبراموویچ به خاطر ارتباط نزدیکش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تحت فشار سیاسی قرار گرفته است، به همین خاطر اعلام کرده قصد فروش این باشگاه را دارد، اما تعلل او برای فروش این باشگاه، دردسرهایی برای او و آبی‌پوشان لندنی به وجود آورده است.

آبراموویچ که در سال 2003 این باشگاه انگلیسی را خرید، در نتیجه قرار گرفتن نامش در لیست سیاه تحریم‌های انگلیسی‌ها، چلسی حالا نه امکان انتقال مالکیتش را دارد، نه امکان خرید بازیکن، نه امکان تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی و نه حتی فروش بلیت بازی‌هایش در خانه و خارج از خانه. در همین حال شنیده می‌شود که اسپانسر‌های باشگاه هم یکی پس از دیگری در صف فسخ قرارداد با چلسی قرار گرفته‌اند و حساب‌های بانکی باشگاه هم مسدود شده‌اند.

گفته می‌شود ذخایر نقدی فعلی این باشگاه به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه آنها در تاریخ 28 مارس تمام خواهد شد و به همین خاطر مدیران این باشگاه از دولت درخواست کرده‌اند تا به آنها اجازه دهد باشگاه را بفروشند و جلوی ورشکستگی خود را بگیرند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک

دولت فدرال بلژیک از راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه و معرفی هفته ملی اقدام علیه سرقت دوچرخه در راستای افزایش آگاهی در این باره خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سالانه هزاران دوچرخه در بلژیک دزدیده می‌شوند، اما تعداد دقیق این سرقت‌ها مشخص نیست، چراکه به احتمال زیاد بیش از نیمی از این سرقت‌ها هرگز گزارش نمی‌شوند. به همین دلیل دولت بلژیک تصمیم گرفته است تا با راه‌اندازی اولین هفته اقدام ملی علیه سرقت دوچرخه از دوشنبه پیش رو در ایستگاه مرکزی آنتورپ، این مسئله را جدی‌تر پیگیری کند. هدف مسئولان آگاهی‌بخشی در مورد این اقدام و آشنایی شهروندان با ابزاری است که برای مبارزه با آن در اختیار دارند.

رویداد جدید همچنین فرصتی برای ارائه پایگاه داده رجیستری دوچرخه من دولت بلژیک است که به صاحبان دوچرخه امکان ثبت دوچرخه‌های خود را در سیستم و درخواست یک برچسب کد QR ویژه از مقامات می‌دهد. این برچسب روی دوچرخه اعمال می‌شود و در صورت سرقت، مالک می‌تواند به راحتی آن را به پایگاه داده گزارش دهد و پلیس می‌تواند کدهای QR دوچرخه‌ها را اسکن کند و با کدهای سرقتی اعلام‌شده مطابقت دهد. به این ترتیب هر بلژیکی به یک سیستم ساده و مدرن دسترسی خواهد داشت که از سرقت دوچرخه آن‌ها جلوگیری و فعالیت پلیس و دیگران را برای شناسایی دوچرخه دزدیده‌شده آسان‌تر می‌کند.

پایگاه داده دوچرخه مفهوم جدیدی نیست و چندین سال است که در بروکسل مورد استفاده قرار دارد. اکنون نیز به مناطق فلاندر و والونیا بلژیک گسترش پیدا کرده است و اولین کاربران آن ساکنان پایتخت کشور هستند.

کدهای QR همچنین هنگام خرید دوچرخه دست دوم مزایایی را ارائه می‌دهد و یک خریدار بالقوه می‌تواند کد روی دوچرخه را اسکن کند و متوجه شود که تحت مالکیت فروشنده قرار دارد یا یک دوچرخه سرقتی است. برچسب‌ها به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در برابر پارگی، اشعه ماوراءبنفش و آب‌وهوای بد مقاوم باشند.

کد خبر 747841

دیگر خبرها

  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • مالکیت فکری ستون اصلی «اقتصاد دانش بنیان»
  • در حوزه مالکیت فکری بسیار عقب هستیم
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک