Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد با ابراز خرسندی از برتری تیمش در بازی نخست فینال لیگ برتر والیبال گفت که با همین یک پیروزی به تیمش جام قهرمانی را نخواهند داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهداب یزد در نخستین مسابقه خود در فینال مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، با نتیجه 3 بر صفر مقابل پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا طلوع‌کیان ضمن تبریک به مجموعه مقاومت شهداب یزد و بازیکنان این تیم به خاطر پیروزی در بازی نخست فینال، اظهار داشت: تیم ما تجربه حضور در مرحله فینال را نداشت و این نخستین باری است که در جمع چهار تیم اول لیگ قرار گرفته. این در حالی است که پیکان بارها تجربه حضور در فینال را داشته و سابقه 12 عنوان قهرمانی در لیگ برتر و هفت قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد. از سال 89 به بعد فکر می‌کنم پیکان در پنج فینال بازی کرده، ولی شهداب چنین شرایطی نداشته است.

سرمربی شهداب یزد ادامه داد: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و بازیکنانم به خوبی می‌جنگند. می‌دانید که همه، رقابت‌های فینال را نگاه می‌کنند. به همین دلیل دوست داریم والیبالی زیبا و تاکتیکی به نمایش بگذاریم تا همه لذت ببرند. برگرداندن بازی در حالی که 24 بر 21 در ست سوم عقب بودیم، کار هر کسی نبود و من به همه بازیکنانم به خاطر تلاش‌شان افتخار می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه با یک پیروزی به هیچ تیمی کاپ قهرمانی نمی‌دهند به سایت فدراسیون والیبال گفت: حتماً باید در یک بازی دیگر هم به پیروزی برسیم و برای رسیدن به این هدف برنامه داریم. سعی می‌کنیم با همین انرژی و روحیه جنگندگی راه‌مان را ادامه دهیم.

دیدار دوم فینال از ساعت 15:30 روز دوشنبه 23 اسفند برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم روز چهارشنبه 25 اسفند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لیگ برتر والیبال| شهداب از سد پیکان گذشت/ یزدی‌ها در یک قدمی قهرمانی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال شهداب یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری در چارچوب لالیگا موفق شد رئال سوسیه‌داد را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تک‌گل مادریدی‌ها در این بازی را آردا گولر به ثمر رساند تا آنها با این پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شوند. کارلو آنچلوتی در نشست خبری در مورد نکات بازی صحبت و عملکرد تیمش را ارزیابی کرد.

پیروزی امشب؟
من رئال سوسیه‌داد را خیلی دوست دارم. پیروزی در اینجا آسان نبود اما تیم من شگفت‌انگیز است. ما سختی کشیدیم، جنگیدیم. اکنون برای قهرمانی در لالیگا فقط به ۴ امتیاز نیاز داریم.

گلزنی آردا گولر؟
آردا گولر بازیکن بسیار مهمی برای آینده باشگاه است. او فصل بعد اینجا خواهد ماند. واقعا سبک بازی‌اش را دوست دارم، او عاشق باشگاه است و هر روز پیشرفت می‌کند. خیلی جوان است، کم کم شخصیت اصلی خود را خواهد داشت.

زوج رودیگر مقابل بایرن مونیخ؟
من هنوز نمی‌دانم. ما گزینه‌های مختلفی داریم. من وضعیت را در روزهای آینده ارزیابی خواهم کرد.

عملکرد بازیکنان؟
عالی بودند. مردم فکر می‌کردند که ما اینجا آمده‌ایم تا فقط استراحت کنیم. نادرست بود. بازیکنان من می‌خواستند برنده شوند. باید از آنها تشکر کنم، زیرا عملکرد آنها فوق العاده بود.

وضعیت لوکا مودریچ؟
شرایط جسمانی او مطلوب است. این را در بازی‌های گذشته نشان داده است. او تماشایی است. می‌تواند سه‌شنبه مقابل بایرن بازی کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است