Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد پرنیان در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: المان ورودی در اول حریم جاده شهر صدرا در سال‌های گذشته نصب شده بود که متاسفانه به علت باد شدید شب گذشته افتادن سازه را شاهد بودیم.

شهردار صدرا با اشاره به اینکه پیمانکار، این سازه را تحویل شهرداری نداده است، افزود: از طرف شهرداری صدرا طرح شکایت از پیمانکار و نصاب این سازه صورت گرفته است، زیرا این کار بعد از ۴ سال هنوز به اتمام نرسیده و ضمانت نامه پیمانکار نزد شهرداری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تشکیل تیم جهت بررسی دیگر سازهای این شهر شهر اشاره کرد و گفت: طرح های مطرح شده و نصب شده دارای سازه مقاوم هستند ولیکن تیمی در جهت بررسی مجدد تابلوها تشکیل شده است، همچنین تیم جدید در حال طراحی سازه مقاوم جهت جایگزین کردن این تابلو در ورودی شهر است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار صدرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد

بهمن بهروزی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار کرد: در جهت ایجاد شرایط انتقال آب خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا، بدون قطع آب در ایام پرمصرف، انشعاب گیری از خط موجود صورت گرفت. 

او افزود: این عملیات با هدف ایجاد شرایط انتقال حدود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب به غرب صدرا، با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته تا امکان تامین آب پایدار برای شهروندان ساکن در شهر جدید صدرا فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • خط دوم آبرسانی سد درودزدن به شهر صدرا انجام شد
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • انشعاب گیری خط دوم آبرسانی سد درودزن به شهر صدرا انجام شد
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز