Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@12:16:57 GMT

داریوش مصطفوی احضار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۲۹۳

داریوش مصطفوی احضار شد

آفتاب‌‌نیوز :

احسان اصولی عضو هیات رئیسه و سخنگوی این فدراسیون در واکنش به اظهارات اخیر داریوش مصطفوی، یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای، گفت: اظهارات روزهای گذشته یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه ای پس از محرومیت و تعلیق فعالیت‌های این کمیته که حاصل عملکرد همین دوستان است مصداق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی به شمار می‌رود و با چنین رفتارهای غیر حرفه‌ای و خارج از چهارچوب اخلاق باید به شکل جدی برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصولی اضافه کرد: ساختار حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اجازه نمی‌دهد که هر فردی به صورت غیر مسئولانه در حوزه‌های غیر مرتبط اظهار نظر کند. کسانی که ابتدا زمینه حذف نمایندگان فوتبال ایران از آسیا را فراهم کردند و در ادامه با رویکرد غیر حرفه‌ای خودشان موجب تصمیم گیری کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شدند، حالا به فرافکنی متوسل شده اند و با اظهارات نادرست و غیر مسئولانه همچنان مشغول هزینه سازی برای فوتبال کشور هستند. این افراد ابتدا باید پاسخگوی عملکرد خود باشند که با چه هدفی چنین ظلم بزرگی به فوتبال کشور روا داشتند نه اینکه حالا و پس از تعلیق فعالیت‌هایشان بخواهند برای فدراسیون فوتبال با بیان موضوعات و ادعاهای دروغین ایجاد مشکل کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با تاکید بر این موضوع که اظهار نظر پیرامون تصمیمات هیات رئیسه این فدراسیون هیچ ارتباطی به عضو کمیته تعلیق شده صدور مجوز حرفه‌ای ندارد، ذکر این نکته لازم است که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استقلال کامل بر اساس دلایل و مستندات مشخص و روشن تصمیمات خودش را اتخاذ نموده، هیچ دخالتی را در کار خودش نمی‌پذیرد و اکاذیب منتشر شده در این خصوص مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت. برخورد قاطع با افرادی که پیش از این هم بارها منافع فوتبال کشور را به خطر انداخته و با محرومیت‌ها و مجازات‌های مختلفی مواجه شده‌اند، در این مقطع لازم و ضروری است و بر همین اساس پرونده این عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بر اساس همین تخلفات به صورت مستند جهت رسیدگی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال داریوش مصطفوی کمیته اخلاق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران

کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران رأی متخلفان دیدار اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان از لیگ دوی فوتبال تهران و ضرب و شتم داور مسابقه و عوامل برگزاری، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران به دستور سید میرشاد ماجدی به طور ویژه تشکیل جلسه داد و در نهایت این نشست منجر به صدور حکم موقت علیه خاطیان این مسابقه شد. قرار است بعد از بررسی‌های دقیق آرای قطعی انضباطی متخلفان اعلام شود.

متن دستور موقت هیئت فوتبال استان تهران به شرح ذیل است:

«در مسابقه مورخ 1403/02/07 بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده سنی دسته دوم جوانان با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه، فیلم و عکس‌های وقایع بازی و سایر ادله و اطلاعات موجود، با توجه به اینکه نامبردگان در ذیل این دستور قضایی از جمله متهمین ارتکاب اقدامات خشونت بار غیرورزشی و مغایر مبانی اخلاقی موضوع تخلفات انضباطی هستند، بدین وسیله در راستای حفظ انضباط و رعایت سلامت ورزشی، مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و موهن در جریان برگزاری مسابقات، صیانت از حقوق و جایگاه مقامات رسمی برگزاری مسابقات از جمله تیم داوری و جلوگیری از پیامدهای ناگوار و جبران‌ناپذیر، مستند به ماده 100 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور موقت احتیاطی مبنی بر توقف فوری و ممانعت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین عدم اجازه ورود نامبردگان به ورزشگاه‌ها عجالتاً نسبت به افراد یاد شده تا رسیدگی به اتهامات ایشان و صدور رأی تا اطلاع ثانوی صادر می‌گردد:

1- آقای میثم سهیل‌پور (سرمربی تیم اتحاد ستارگان)
2- آقای میلاد منصوری (سرپرست تیم اتحاد ستارگان)
3-  آقای محمدحسین امیری (بازیکن شماره 66 تیم اتحاد ستارگان)
4- آقای امیرحسین وحیدی (بازیکن شماره 2 تیم اتحاد ستارگان)
5- آقای حسن عبدل علیزاده (سرمربی تیم امید اتحاد ستارگان)

مضافاً به موجب این دستور موقت تیم اتحاد ستارگان مکلف به برگزاری مسابقات آتی خود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی، براساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به سایر خاطیان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی در خلال این مسابقه و همچنین در حاشیه این بازی، امکان پیگیری، رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضایی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی است.

شایان ذکر می‌باشد در صورت صدور حکم محکومیت، میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

 امیرساعد وکیل

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟