Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@06:44:06 GMT

راهکارهای طبیعی برای سم زدایی بدن

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۳۷۷

راهکارهای طبیعی برای سم زدایی بدن

به کمک چند ماده غذایی و راهکار‌های خانگی بدنتان را سم زدایی کنید. بدن طوری طراحی شده است تا بدون کمک نیز بتواند از شر سموم رهایی یابد. در این موارد توصیه می‌شود تا از تنظیم مجدد ذهن و بدن بهره بگیرید.

به عنوان نمونه، کریستی یک مادر تنهاست که یک پسر دارد. چیزی که او را آزار می‌دهد، توقف پرخوری از غذا‌هایی است که مردم به دفتر او می‌آورند و یا تنقلاتی او برای پسرش می‌خرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پرخوری‌های غیرقابل کنترل، معده وی دچار نفخ شده و دارای درد مفاصل می‌شود. او بنابراین نیاز داشته تا نه تنها بدن، بلکه ذهنش را نیز بازتنظیم کند.

بدن شما به شکل اتومات دارای سیستم سم زدایی خاص خود است که از این قرار است:

کبد که سیستم فیلتراسیون اولیه بدن محسوب می‌شود، مواد سمی را به مواد بی ضرر تبدیل می‌کند.

کلیه‌ها سموم را روزانه از بدن ما خارج می‌کنند و به ما این امکان را می‌دهند که با خیال راحت آن‌ها را از بین ببریم. علاوه بر این، کلیه‌ها فشار خون شما را تنظیم می‌کنند و به استخوان‌های ما کمک می‌کنند تا قوی بمانند.

روده بزرگ دارای میکروب‌ها (یا همان باکتری‌های خوب) است که به ما در هضم غذا، جذب مواد مغذی و دفع بیماری‌های گوارشی کمک می‌کنند.

علاوه بر این، به جای اینکه خودتان را از خوردن غذا‌هایی که دوست دارید محروم کنید، این مراحل ساده را برای تنظیم مجدد بدن تان امتحان کنید. شما می‌توانید برای کمک به بدن خود برای رهایی از سموم، برخی از این غذا‌ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید: کلم، کلم بروکلی، کلم پیچ، کلم بروکسل، سبزی خردل و شلغم.

از زردچوبه در آشپزی خود استفاده کنید. آن‌ها به کبد کمک می‌کنند تا بدن را از شر سموم خلاص کند.

چای سبز بنوشید که گلوتاتیون را افزایش می‌دهد. گلوتاتیون آنتی اکسیدانی قوی است که به بدن کمک کرده تا خود را ترمیم کند و از شر سموم خلاص شود.

غذا‌های حاوی گوگرد مانند تخم مرغ، سیر و پیاز بخورید. گوگرد همچنین در فرآیند سم زدایی مهم است.

ورزش منظم راه دیگری برای حمایت از بدن در حال تنظیم مجدد است. خود عرق کردن یکی از راه‌هایی است که سبب می‌شود بدن شما به طور طبیعی خود را سم زدایی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سم زدایی سم سم زدایی بدن سم زدایی غذا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد