Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، عصر امروز (۲۱ اسفندماه) با حضور مسئولان استانی و کشوری (به صورت مجازی) برگزار شد.

همایون حائری، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی طی ارتباط مجازی در مراسم آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، اظهار کرد: استان زنجان دارای نیروهای متخصص خوبی است؛ همچنین با زیرساخت مناسب شرکت توزیع برق زنجان، عملکرد خوب آن و کسب رتبه اول کشور در شاخص‌ها و توزیع برق، انتظار می‌رود خدمات و عملکرد، از این پس به همین صورت خوب پیش رفته و نیازهای بخش صنعت نیز برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران گلاب‌کش، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر نیز با بیان اینکه ‌هیچ عملکردی از دید خداوند دور نیست و خداوند وسیع به همه اعمال انسان‌ها است، تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان عملکرد خوبی داشته و امید است در ادامه نیز عملکرد خوبی داشته باشد و به خوبی خود را برای پیک ۱۴۰۱ آماده کند. باید دست به دست هم دهیم تا این مسئولیت را که از اهمیت بالایی برخوردار است، به خوبی انجام دهیم.

سید محمد شعاعی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان و با آرزوی موفقیت برای پیام جوادی، مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان، افزود: بهره بردن از نعمت برق در بخش‌های مختلف استان نتیجه تلاش‌های شرکت نیروی برق است و در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و نیز مجموعه مدیرتی استان، از باب توسعه و رشد اقتصاد در حوزه‌های مختلف و نیز توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت، افزایش بهره‌وری و راندمان انرژی برق که در دسترس ما است، کاری ناتمام نخواهد ماند.

علیرضا علیزاده، مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز خاطرنشان کرد: موفقیت‌هایی که در زنجان کسب شده کم نیست. این شرکت در بخش‌های مختلفی مانند مناسب‌سازی زیرساخت‌ها، رویکرد جدید صنعت برق و توانیر و نیز تلفیق آن با هر آنچه که به عنوان چشم‌انداز جهانی صنعت برق برای سال ۲۰۲۵ اعمال شده و هوشمندسازی بخش‌های مختلف بر اساس چشم‌انداز جهانی، موفق عمل کرده و می‌توان گفت در حوزه سخت‌افزاری و ارائه سرویس به سرمایه گذارانی که در اقصی‌نقاط استان ورود و اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند، هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان مراسم تودیع و معارفه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد