Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا باوی گفت: در ایام عید نوروز ۱۳۹۶ قتلی در شهر شمس آباد از توابع دزفول رخ می‌دهد که بلافاصله کار گروه ویژه قتل شورای حل اختلاف و ستاد صبر تشکیل و اعضای و رواسای مجتمع ۹ شهر شمس آباد، مجتمع ۱۰ شهر امام، مجتمع ۸ عدالت و مجتمع ۱۲ قدس وارد عمل شدند.

به گفته او ورود اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول و تلاش و کوشش آنان و همچنین دعوت از خانواده مقتول جهت فراهم کردن زمینه ایجاد صلح و سازش، باعث حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در منطقه طی این چند سال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوی می گوید: در جلسه‌ی با حضور اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر، بزرگان و ریش سفیدان طرفین، قاتل مورد عفو و بخشش اولیای دم قرار می‌گیرد و از قصاص نجات پیدا می‌کند و این پرونده پس از ۴ سال با صلح و سازش مختومه شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های بسیار مطلوب شورای حل اختلاف و ستاد صبر می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرائم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه تأثیرگذار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح و سازش شورای حل اختلاف شورای حل اختلاف و ستاد صبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی