Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی شهرستان گراش فارس شامگاه شنبه ۲۱ اسفندماه از زبان ناصر دلخوش اعلام کرد: در تماس تلفنی با مرکز دیسپچ اورژانس مبنی برخورد دو دستگاه سواری شاهین با چهار سرنشین و پژو پارس با پنج سرنشین در محور  اوز _ خنج دو کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.

دلخوش تصریح کرد: در این حادثه که پنج کد آمبولانس اورژانس جاده ای ارد گراش، اوز، خنج، فیشور و کد کمکی هلال احمر گراش اعزام شده و با انجام اقدامات اولیه  مصدومان به مرکز درمانی انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت و فوریت های پزشکی شهرستان گراش همچنین گزارش داد که در این حادثه دو مصدوم آقا و خانم که زن و شوهر بودند به دلیل شدت جراحات و خونریزی و برغم تلاش پرسنل و نیروهای اعزامی اورژانس ۱۱۵ برای کنترل خونریزی و انجام عملیات CPR (احیای قلبی _ ریوی) جان خود را از دست دادند.

دلخوش افزود: به رانندگان توصیه می شود که ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر در این ایام سال به محض احساس خستگی و یا خواب آلودگی به طور حتم استراحت کنند.

همچنین در صورت مشاهده هرگونه حادثه با حفظ خونسردی فورا با شماره تلفن ۱۱۵ تماس بگیرید.

فاصله شهرستان اوز تا خنج حدود ۷۰ کیلومتر است که به دلیل عرض کم و دو طرفه بودن و همچنین عدم روشنایی و دید کافی از سوی رنندگان سالانه تصادفات و حوادث جاده ای دلخراشی در این جاده رخ می دهد.

برچسب‌ها خنج تصادفات جاده ای اوز لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خنج تصادفات جاده ای اوز خنج تصادفات جاده ای اوز لارستان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره