Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استقلال کامل بر اساس دلایل و مستندات مشخص و روشن تصمیمات خودش را اتخاذ نموده، هیچ دخالتی را در کار خودش نمی‌پذیرد

ساعت برگزاری شهرآورد ۹۸ دوباره تغییر کرد

ساعت برگزاری شهرآورد پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال یک بار دیگر دچار تغییر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

اصولی: هیات رییسه فدراسیون فوتبال مستقل است و هیچ دخالتی را نمی‌پذیرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با استقلال کامل بر اساس دلایل و مستندات مشخص و روشن تصمیمات خودش را اتخاذ نموده، هیچ دخالتی را در کار خودش نمی‌پذیرد و اکاذیب منتشر شده در این خصوص مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛ جدال هوادار و مس برنده نداشت/ گل زیبای «منشا» برای بُرد کافی نبود

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و مس‌رفسنجان برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پدیده بازهم فاتح یک بازی شش امتیازی شد/ معدنچی هم فجر را نجات نداد

پدیده با شکست لحظه آخری میزبان خود فجر سپاسی شیراز ۱۲ امتیازی شد و به بقا در لیگ بیست و یکم امیدوار ماند اما نماینده استان فارس در اولین هفته با هدایت مهرزاد معدنچی همچنان در حسرت پیروزی باقی ماند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

«امباپه» جمعه کهکشانی می‌شود/ اعلام رسمی پایان فصل

 با افزایش مذاکرات میان مدیران باشگاه رئال‌مادرید با «کیلین امباپه» احتمال توافق و انتقال ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن به «سانتیاگو برنابئو» قوی‌تر شد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سومین شکست متوالی الاهلی در حضور نوراللهی و قایدی؛ سهمیه آسیایی تقریبا پَرید

تیم فوتبال شباب الاهلی با حضور ۲ ستاره ایرانی خود یک شکست دیگر را متحمل شد تا از جمع بالانشینان دور و شانسش برای کسب سهمیه آسیایی کم‌تر شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها سانتیاگو برنابئو باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز کیلین امباپه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سانتیاگو برنابئو باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز سانتیاگو برنابئو باشگاه پرسپولیس فجر سپاسی شیراز کیلین امباپه ادامه خبر را اینجا بخوانید فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، گالتیه فصل گذشته نتوانست با پی اس جی در فوتبال اروپا موفق کار کند، با وجود اینکه او سه اعجوبه فوتبال دنیا یعنی لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار را در اختیار داشت. پاریس با او قهرمان لیگ فرانسه شد ولی از مهمترین هدفش خیلی زود و در یک هشتم نهایی باز ماند و به دست بایرن حذف شد.

گالتیه در مورد تجربه هدایت این سه فوق ستاره گفت: «فکر نمی کنم دیگر فوتبال فرانسه چنین مثلثی را به خود ببیند. مدیریت چنین بازیکنانی قطعا متفاوت است و هر بحث و گفت و گویی را باید به طور خصوصی و رودررو انجام داد تا موضوعی به بیرون درز نکند. وقتی چنین بازیکنان خارق العاده ای در تیمتان دارید، باید مراقب همه حرکات‌تان باشید. برای مثال هر لبخند و واکنش بی موقع می تواند تاوان داشته باشد.»

گالتیه ادامه داد: «یادم است در اولین بازی لیگ قهرمانان برابر یوونتوس، مسی را در دقایق پایانی تعویض کردم چن از نظر خودم منطقی بود تا مسی را برای حفظ توان بدنی اش بیرون بکشم. بعد از بازی همه جا پر شده بود از اینکه گالتیه اولین مربی ای شد که مسی را در یک بازی لیگ قهرمانان تعویض کرده است. من اصلا از این موضوع خبر نداشتم و تازه متوجه شدم مسی چقدر بزرگ است و یک تعویض معمولی او چه اندازه عواقب و بازتاب خواه داشت. در مجموع ولی مسی، نیمار و امباپه بازیکنانی حرفه‌ای و فروتن بودند و هدایتشان افتخار بزرگی بود.»

دیگر خبرها

  • حاج‌کناری: در استانم غریبم؛ کاری کردند خودم نیایم
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!