Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@04:17:09 GMT

حضور تماشاگر در دربی همچنان روی هوا!

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۳۹۴۸

حضور تماشاگر در دربی همچنان روی هوا!

با وجود وعده های صورت گرفته از سوی وزیر ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال ، احتمالا بازهم شاهد برگزاری دربی پایتخت بدون حضور تماشاگران باشیم.

حدود ۱۰ روز پیش بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد در حالی رایزنی با وزارت بهداشت برای گرفتن مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران در مسابقه استقلال و پرسپولیسدر تاریخ ۲۶ اسفندماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در آن مقطع گفته می‌شد این موضوع قطعی شده و حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون نیز مصاحبه ای با خبرنگار ما انجام داد و از احتمال بالای با تماشاگر بودن دربی گفت.

چند روز بعد از آن حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم جشن ملی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس به طور رسمی اعلام کرد که دربی پایتخت با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود تا خیال خیلی ها آسوده شود.
حالا اما در فاصله ۵ روز تا مسابقه استقلال و پرسپولیس هنوز مجوزهای لازم برای برگزاری دربی با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران صادر نشده است.

سجادی در حالی خبر از برگزاری دربی با تماشاگر داد مشخص بود که این موضوع بعد از تایید ستاد مبارزه با کرونا و شورای تامین استان تهران نهایی می‌شود که تا این لحظه در این رابطه چیزی به سازمان لیگ ابلاغ نشده است.
از سوی دیگر اعلام فدراسیون فوتبال برای برگزاری دربی با تماشاگر اعتراض های باشگاه های دیگر را در پی داشت. باشگاه‌های لیگ برتری معتقد بودند اگر قرار است بازی‌های لیگ برتر با تماشاگر شود، این حق باید برای همه تیم‌ها باشد و نه فقط استقلال و پرسپولیس از آن نفع ببرند و برای سایر تیم‌ها این اتفاق رخ ندهد.

با همه مسائل پیش آمده اما مساله اصلی درباره قطعی نشدن حضور تماشاگران حتی فقط برای دربی تهران است. ظاهرا مسئولان وزارت ورزش هنوز موافقت ستاد کرونا و شورای تامین استان تهران را برای حضور تماشاگران نگرفتند اما تلاش ها در این خصوص ادامه دارد.

با این شرایط این احتمال وجود دارد که دربی برگشت مثل بازی رفت استقلال و پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شود. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره تماشاگران دیدار دربی رخ می‌دهد و در نهایت حضور تماشاگران در این مسابقه حساس و جذاب را شاهد خواهیم بود یا اینکه باز هم این بازی مثل دیدارهای گذشته بدون تماشاگر برگزار می‌شود. هرچند که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت نیازمند به نیمکت پورتیموننزه فجر سقوط کند، مربیگری را کنار می‌گذارم یاران نادری برای بقا در لیگ ترکیه امیدوار شدند/عکس

251254

کد خبر 1611968

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس دربی استقلال و پرسپولیس حضور تماشاگران برگزاری دربی حضور تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود

به گزارش “ورزش سه”، شریفی که  بعد از درخشش در سپاهان و تراکتور در ادامه پیراهن پرسپوليس را به تن کرده بود و زننده گل‌های حساسی برای این تیم بود، در نهایت با تصمیمی جالب راهی لیگ آذربایجان شد.

حضور کوتاه مدت در لیگ آذربایجان و تیم سومقائیت در نهایت با بازگشت این مهاجم همراه شد و تصمیمات عجیبی را از سوی وی برای انتخاب مقصدهای بعدی‌اش به همراه داشت . او در این فصل در تیم قعرنشین و پرماجرای خوشه طلایی کار را استارت زد اما توانست با درخشش و گلزنی در این تیم، مورد توجه فجرسپاسی که بار دیگر عزم صعود و بازگشت به لیگ برتر را دارد، قرار گیرد.

مهدی شریفی با حضور در فجرسپاسی بار دیگر در نقش گلزن در جمع شاگردان مهدی رجب زاده ظاهر شده و طی دیدارهای اخیر با  ۶ گل زده سهم زیادی در مسیر هدف کاکوها به خود اختصاص دهد. این بازیکن البته در جام حذفی نیز ۲ گل برای فجر به ثمر رساند تا نشان دهد انتخاب رجب زاده برای حضور در این تیم بی‌جهت نبوده است.

فجرسپاسی که روزگاری به گربه سیاه تیم‌های لیگ برتری تبدیل شده بود، اکنون چند فصلی است که در تلاش برای بازگشت است و این هفته نیز دربی جذاب شیراز مقابل شهر راز و شاگردان ستار‌ زارع را پیش‌رو دارد و باید دید شریفی که هفته گذشته یک گل تماشایی مقابل خیبر به ثمر رسانده، در این دربی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم