Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر شنبه در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اعزام راهیان نور اظهار داشت: این امکان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فراهم شده است.

جوهری با بیان اینکه بسیج دانشجویی از قبل اعزام‌ها را آغاز کرده و از ۲۰ اسفند تا ۱۵ فروردین نیز اعزام راهیان نور در کل استان تهران انجام می‌شود گفت: اعزام ۲۰ هزار نفر در شهر تهران پیش‌بینی شده و در شهرستان‌ها نیز با مدیریت فرمانداران و سپاه اعزام دانش آموزی و دانشجویی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان داشت: امسال امکان اعزام به صورت خودروهای شخصی فراهم شده و در همین راستا تسهیلاتی همچون امکان استقرار در بقاع متبرکه و دوکوهه برای مسافرین راهیان نور در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: برنامه‌های معنوی راویان، روحانیون، حضور مادحین، یادواره‌ها و بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و غیر نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5445464

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران راهیان نور 97 بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی گردشگری اردوهای راهیان نور جهاد تبیین ایلام شیوع کرونا عکس استانها مشهد خراسان رضوی راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانشان با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار علی فضلی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به همراه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده بازدیدی از  یادمان های شهدای جنوب کشور انجام شد.

سردار سرتیپ حاج علی فضلی در یادمان های فکه سیدالشهدا، فکه شهید آوینی و دهلاویه حضور یافت و ضمن بیان خاطرات از همرزمانش با زائرین،خادمین و مسئولین یادمان ها به گفتگو پرداخت.

دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور

این بازدید که در سالروز عملیات سیدالشهدا برگزار شده بود سردار فضلی و دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در بین رزمندگان لشگر 10 در یادمان سیدالشهدا حضور یافتند و برای رزمندگان سخنرانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها بازمانده دوران باستانی زمین/ عکس
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • امکان نظارت آنلاین معلمان بر صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شد
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد