Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، با حضور مسؤولان استانی و حضور مجازی مسؤولان کشوری برگزار شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در این مراسم، اظهار کرد: استان زنجان دارای نیروهای متخصص خوبی است.

همایون حائری با اشاره به زیرساخت مناسب شرکت توزیع برق زنجان، عملکرد خوب آن و کسب رتبه اول کشور در شاخص‌ها و توزیع برق گفت: انتظار می‌رود خدمات و عملکرد، از این پس به همین صورت خوب پیش رفته و نیازهای بخش صنعت نیز برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر نیز در این مراسم با بیان اینکه ‌هیچ عملکردی از دید خداوند دور نیست، تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان عملکرد خوبی داشته و امید است در ادامه نیز عملکرد خوبی داشته باشد.

مهران گلاب‌کش ادامه داد: زنجان باید به خوبی خود را برای پیک ۱۴۰۱ آماده کند و باید دست به دست هم دهیم تا این مسؤولیت را که از اهمیت بالایی برخوردار است، به خوبی انجام دهیم.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان نیز در این مراسم افزود: بهره بردن از نعمت برق در بخش‌های مختلف استان نتیجه تلاش‌های شرکت نیروی برق است.

سید محمد شعاعی اضافه کرد: در راستای تحقق اهداف دولت مردمی و نیز مجموعه مدیرتی استان، از باب توسعه و رشد اقتصاد در حوزه‌های مختلف و نیز توسعه عدالت اجتماعی و رفع محرومیت، افزایش بهره‌وری و راندمان انرژی برق که در دسترس ما است، کاری ناتمام نخواهد ماند.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: موفقیت‌هایی که در زنجان کسب شده کم نیست.

علیرضا علیزاده با بیان اینکه این شرکت در بخش‌های مختلفی مانند مناسب‌سازی زیرساخت‌ها، رویکرد جدید صنعت برق و توانیر و نیز تلفیق آن با هر آنچه که به عنوان چشم‌انداز جهانی صنعت برق برای سال ۲۰۲۵ اعمال شده و هوشمندسازی بخش‌های مختلف بر اساس چشم‌انداز جهانی، موفق عمل کرده است، ادامه داد: می‌توان گفت در حوزه سخت‌افزاری و ارائه سرویس به سرمایه‌گذارانی که در اقصی‌نقاط استان ورود و اقدام به سرمایه‌گذاری می‌کنند، هیچ مشکلی وجود ندارد.

در پایان با تقدیر از تلاش‌های علیزاده، پیام جوادی به عنوان مدیر عامل جدید شرکت برق زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام جوادی عزل و نصب تودیع و معارفه زنجان توزیع برق استان زنجان معاون وزیر شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان