Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکس الگری گفت پیروزی مقابل سمپدوریا اصلا آسان نبوده و برای آنها تثبیت رده چهارم را به ارمغان آورده است. او همچنین توصیه هایی برای بهبود بازی مویزه کین و آدریان رابیو داشت. 

یوونتوس موفق شد با پیروزی 3-1 مقابل سمپدوریا به روند پیروزی های خودش در سری آ ادامه دهد و به صدر جدول نزدیک تر شود. آلوارو موراتا مرد اول این میدان بود و 2 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسیمیلیانو الگری پس از بازی در گفتگو با DAZN گفت:

آلوارو از نظر سطح تکنیکی یکی از بهترین مهاجمان اروپا است. اگر از او در موقعیت پشت به دروازه حریف استفاده کنید، بیشتر به مشکل می خورد. اگر کمی در کناره ها بازی کند، فضا پیدا می کند تا به سوی دروازه حرکت کند و از خصوصیات بازی اش استفاده کند. او عالی است. امروز تیم از نظر فنی خوب کار کرد. باید در کنترل بازی پیشرفت کنیم، ریتم بازی را کم کنیم و بعد با پاس های طولی سرعت بازی را زیاد کنیم تا موقعیت خلق کنیم. باید درک کنیم چه زمانی وقت صبوری است و برای لحظه مناسب صبر کنیم. سمپدوریا حریف آسانی نیست. ما به این نتیجه نیاز داشتیم تا رتبه چهارم را تثبیت کنیم و به بهترین شکل برای بازی با ویارئال آماده شویم. 

مویزه کین به جای ولاهوویچ بازی را آغاز کرد. آیا بازی او راضی کننده بود؟

کین خوب کار کرد. او یک پنالتی به دست آورد و روی گل اول هم موثر بود. بنابراین او برای تیم ما بازیکن مهمی است. طبیعتا او جوان است هنوز به پیشرفت مخصوصا در زمینه لمس و کنترل توپ دارد اما وقتی فضا برای دویدن پیدا کند، ویرانگر خواهد بود. 

رابیو یک پنالتی به حریف داد و ممکن بود کارت زرد دوم را هم دریافت کند:

رابیو این احساس را به شما می دهد که می تواند 10 گل در فصل بزند اما به ندرت گلزنی می کند. او باید احساس آزادی بیشتری داشته باشد و در جلوی زمین تعیین کننده تر باشد. 

الگری همچنان تاکید می کند یوونتوس در کورس اسکودتو نیست اما آنها نسبت به میلان صدرنشین با 1 بازی اضافه، 4 امتیاز کمتر دارند. از او سوال شد احتمال تمدید قرارداد دیبالا بیشتر است یا قهرمانی یوونتوس در این فصل سری آ؟

نمی دانم. پائولو در حال مذاکره با باشگاه است. امیدواریم او را برای چهارشنبه در اختیار داشته باشیم. 

اخبار داغ 

منصوریان: حالا فهمیدم چرا هر کسی به این پسر خوشتیپ می رسد، به مرز انفجار می رسد! محمدرضا گرایی بهترین کشتی گیر امروز دنیا ارلینگ هالند راهی منچسترسیتی می‌شود / ادعای دیلی میل طرح لو رفته از پیراهن اول لیورپول در فصل 23-2022 / عکس 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد