Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بامداد یکشنبه هیات تکواندو قم، رقابت های قهرمانی تکواندو قم شامگاه شنبه با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد. 

در پایان این رقابت ها و در گروه سنی خردسالان و در اوزان مختلف محمد کسری ترابی‌راد، امیر علی صادق‌زاده رکن‌آبادی، امیر علی یعقوب‌لو، نیما خلیلی‌یزدی ، طاها سبزآبادی،طاها قلیچ‌خانی، محمد خسروی و محمد صالح تحریری، ابوالفضل اصلانی‌رشید ، امیر مهدی صباغ، سید محمد طاها امامی‌لنگرودی، آرش زمانی فریزهندی، عباس فرهادی، سید امیر علی فاطمی‌پرتو ،امیر رضا موافق، امیر محمد موحدی، امیر محمد محمدی، عرشیا تلخابی، علیرضا رفیعی و حسین ایزدی، محمد مهدی خسروی، سید محمد جواد حسینی، محمد پارسا نقی‌پور و امیر مجتبی حبیبی‌خاور، حیدری کفیلی، ابوالفضل باقری، امیر اشکان یعقوب، امیر ماهان یعقوب و احمد رضا فیضی عناوین برتر را بدست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه سنی جوانان نیز مهدی نفتی‌اف، امیر حسین پناهی، مهدی دهقانی، حسین خدابنده‌لو، کمیل جلالوند و محمد مهدی بهادری رتبه های نخست اوزان مختلف این رقابت ها را از آن خود کردند.

گفتنی است در پایان لیگ تکواندو استان حسین سلیمانی بعنوان داور برتر و سعید جشنی لو مربی برتر و محمدمهدی خسروی‌بارور از باشگاه سعید فنی ترین بازیکن استان را از آن خود کردند.

برچسب‌ها لیگ برتر تکواندو قم فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون تکواندو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر تکواندو قم فدراسیون ورزش های رزمی لیگ برتر تکواندو قم فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون تکواندو تکواندو قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه بتل
  • معرفی برترین‌های مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند