Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@19:33:59 GMT

قیمت جدید انواع برنج اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۴۸۹۸

قیمت جدید انواع برنج اعلام شد

دبیر انجمن واردکنندگان برنج گفت: بازرگانی دولتی قیمت هر کیلو برنج هندی را به ۲۴ هزار تومان افزایش داده بود که بنابر مصوبه اخیر دولت به نرخ قبل بازگشت.

آقای مسیح کشاورز گفت: بازرگانی دولتی قیمت مصوب هر کیلو برنج هندی را از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۴ هزار تومان افزایش داده بود که بنابر تصمیمات دولت به نرخ مصوب قبل بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دولت عرضه هر کیلو برنج هندی توسط بخش خصوصی را ۳۰ هزار تومان و پاکستانی را ۳۱ هزار تومان قیمت گذاری کرده است که به رغم افزایش نرخ ارز و هزینه حمل و نقل واردکنندگان موافقت کردند که تا پایان ماه رمضان تغییری در قیمت ایجاد نکنند.

چندی پیش براتعلی مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی گفت: تاکنون ۱۶۰ هزار تن برنج با نرخ مصوب وارد شبکه‌های توزیع شده و ۱۰۰ هزار تن دیگر تا ماه رمضان عرضه خواهد شد.

به گفته کشاورز، بنابر برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است که ۳۰۰ هزار تن برنج تا پایان سال و ۲۵۰ هزار تن فروردین وارد شود که امیدواریم مشکل ابلاغ حذف ارزش افزوده هر چه سریع تر به گمرکات ابلاغ شود.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی قیمت هر کیلو برنج هندی برای مصرف کننده را ۲۴ هزار تومان، پاکستانی را ۲۵ هزار تومان و تایلندی را ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

دبیرانجمن واردکنندگان برنج می‌گوید: با تسریع ابلاغ در حذف ارزش افزوده به گمرکات، مشکلی در تامین نیاز بازار شب عید و ماه رمضان نداریم‌.

مسئولان بازرگانی دولتی اذعان می‌کنند که همه ساله نزدیک ایام پایانی سال توزیع کالاهای اساسی همچون برنج، روغن و شکر شتاب بیشتری می‌گیرد که امسال به سبب آغاز ماه مبارک رمضان بلافاصله بعد از تعطیلات نوروز، طرح توزیع کالاهای اساسی همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: برنج برنج پاکستانی برنج ایرانی برنج وارداتی کیلو برنج هندی بازرگانی دولتی هزار تومان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

از مجموع ۲۷۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران، ۱۹۰ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در بیست و سومین جلسه حراج شمش طلا که امروز 16 اردیبهشت ماه 1403 در مرکز مبادله ایران برگزار شد، 190 کیلو گرم شمش طلای استاندارد با عیار 995 در هزار معامله شد.

دومین حراج سکه در سال 1403 فردا برگزار میشود+شرایط

 

از مجموع 270  کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 190 کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و  432 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

گفتنی است، در مجموع 23  جلسه حراج حضوری مرکز مبادله ایران،  3165 کیلو گرم شمش طلا  مورد معامله قرار گرفت.

لازم به ذکر است، از این پس علاوه بر واردکنندگانی که جهت رفع تعهد ارزی خود شمش طلا وارد کرده بودند، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان  که مشمول رفع تعهد صادراتی نبودند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • قیمت قالب فلزی لبه ۵ با قیمت دلار بالا رفت؟!
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز +قیمت
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • قیمت جدید انواع باتری خودرو +جدول
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شالیکاران امسال با قیمت مناسب برنج را به فروش خواهند رساند
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۵ اردیبهشت