Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی خوزستان در خصوص ماندگاری توده گرد و خاک در مناطقی از استان تا روز یکشنبه (۲۲ اسفند ۱۴۰۰) و تأیید شرایط اضطرار هوا توسط معاونت بهداشت استان و بررسی وضعیت جوی، میزان غلظت و مناطق تحت تأثیر پدیده گرد و خاک توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان و تبادل نظر اعضای کارگروه، تصمیماتی به این ترتیب گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- زمان شروع فعالیت کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی (به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها و آتش نشانی‌ها) شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، بندر ماهشهر، شوشتر، رامشیر و امیدیه در روز یکشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ با دو ساعت خواهد بود. ۲- فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و آموزش عالی شهرستان‌های اعلام شده در روز یکشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی (برخط) خواهد بود. کد خبر 5445540

منبع: مهر

کلیدواژه: گرد و غبار گرد و خاک تعطیلی ادارات محیط زیست خوزستان استانداری خوزستان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه سفر استانی اردوهای راهیان نور گردشگری جهاد تبیین شیوع کرونا ایلام عکس استانها مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار

مینی سریال جدید ۶ قسمتی «شروود» سریالی است در گونه درام، جنایی و معمایی محصول ۲۰۲۲ انگلستان به کارگردانی جیمز گراهام که از بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

دیوید موریسی، لسلی منویل، رابرت گلنیستر در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال توانسته امتیاز ۷ از ۱۰ از درگاه تخصصی IMDB کسب کند و برنده جایزه BAFTA در سال ۲۰۲۳ شود.

«شروود» داستان اهالی دهکده معدنی ناتینگهام شایر را روایت می‌کند که گرفتار جنایاتی عجیب هستند. در این دهکده که روزگاری در دههٔ هشتاد یک اعتصاب و سرکوب کارگری گسترده را از سر گذرانده است و اهالی از آن تاریخ به بعد روبروی هم قرار گرفته‌اند، فردی با تیروکمان آدم می‌کشد. قتل‌هایی که به نظر ریشه در همان اتفاقات سال‌ها قبل دارد و حالا کارآگاه ایان سنت کلر به دنبال یافتن قاتل است.

این سریال از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت، در ۶ شب متوالی در ساعت صفر بامداد پخش، و تکرار آن در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند