Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:30:36 GMT

رییس شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۵۱۸۲

رییس شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد

پس از رحلت دکتر غلامحسین دشتی رییس شورای اسلامی شهر یزد در اولین جلسه علنی شورا، عضو جدیدی به این مجموعه اضافه و رییس جدید شورای اسلامی شهر یزد مشخص شد.

در این جلسه بر اساس رای گیری به عمل آماده از اعضای شورا، عزیز الله سیفی به عنوان رییس شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شد.

او با تشکر از حسن نظر اعضای شورا گفت: مسئولیت سنگینی اکنون بر عهده من قرار گرفته و تداوم راه مرحوم دشتی دشوار است، اما قول می‌دهم با همکاری شهروندان و سایر همکاران مسئولیت متقبله را با تلاش هر چه تمام‌تر به انجام رسانم و این مسیر را ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه سید ناصر حیدری با هفت رای موافق به عنوان نایب رئیس و محمدعلی اعتباری به عنوان عضو جدید شورای اسلامی شهر یزد انتخاب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • شوراها به جایگاه واقعی خود نرسیده‌اند
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند