Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:20:29 GMT

شهیدسعید نظربیگى: پیرو ولایت فقیه باشید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۵۱۸۶

شهیدسعید نظربیگى: پیرو ولایت فقیه باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!

تبرک لحظاتمان با شهید سعید نظربیگی

بسم الله الرحمن الرحیم  

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و درهم کوبنده جباران و منافقین و کافران با سلام و درود بیکران بر امام زمان(عج) و نایب برحقش امام خمینى این بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران بت شکن تاریخ زمانمان و سلام بر شهیدان صدر اسلام تا حال و با درود بیکران بر سلحشوران و رزمندگان غرب و جنوب و تمام کشورمان و سلام بر خانواده‌هاى عزیز شهیدان جمهورى اسلامى.

یک پیام به ملت شهیدپرورمان! برادران  و اى مردم همیشه در صحنه، من این راه را داوطلبانه انتخاب کردم که چون راهى است که بسیارى از امامان و رهبران پیشوایمان و عزیزانمان رفته‌اند. از شما می‌خواهم پیرو ولایت فقیه باشید و همیشه در صحنه. یار و یاور امام عزیز و این ملت ستم‌کشیده و مستضعف باشید و به گفته‌ها و به رهنمودهاى امام عزیزمان توجه داشته باشید و تمام کارهایتان براى رضاى خدا باشد. شما را بیشتر به نماز، جهاد، تقوا و برادرى و برابرى سفارش می‌کنم همیشه پشتیبان همدیگر باشید.

برادران مسلمان خون من و جان من کمتر از آن است که بتوانم با خداى خود معامله کنم برادران و خواهران! من از میان شما رفتم تا به دیدار همیشگى خود برسم باز تکرار می‌کنم که قدر امام عزیزمان را بدانید خدایا اى کاش به قدرى جان داشتم که بخاطر رضاى تو در راه امام خمینى که همان راه اسلام عزیز است می‌دادم. برادران اگر امام خمینى را رها سازید به خون شهیدان خیانت کرده‌اید.

و یک پیام به پدر و مادر عزیزم ببخشید اگر فرزند خوبى براى شما نبودم و نتوانستم پیش شما بمانم من مى دانم که هر پدر و مادرى آرزو دارند  که فرزندشان باشد و از آنها دور نشود ولى امروز باید آرزوهاى ما جهت دیگرى پیدا کند و آن تقویت اسلام است. وقتى که پاى مسئولیت الهى پیش بیاید خودتان هم باید قبول داشته باشید که دستور خداوند است آنها را باید اجرا کرد امروز حفظ اسلام واجب و همه و همه در این دنیا امانت هستیم از جانب خداوند این امانت را به صاحب امانت خود بسپارید و جبهه بهترین محل آزمایش است براى پس دادن امانت خدا.

از شما تقاضا دارم مرا ببخشید و حلالم کنید و یک پیام به برادر عزیزم! برادرم تو اسلحه خونینم را از زمین بردار و تا پیروزى نهائى راهم را ادامه بده و سعى کن همیشه صبور باشى و باتقوا.

و یک پیام به خواهرم! خواهر مهربانم نباید از شنیدن شهادت برادرت ناراحت بشوى تو باید زینب وار رفتار کنی و پیام خونین مرا بگوش مستضعفان جهان برسانی.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیروی از ولایت فقیه دفاع از انقلاب یک پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • الساندرو دل پیرو و انجام چالش انتخاب های دوگزینه ای فوتبالی / فیلم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین