Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان ادارات هفت شهرستان در استان خوزستان امروز یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز می شوند.

با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی خوزستان درخصوص ماندگاری توده گردوخاک در مناطقی از استان تا روز یکشنبه(۲۲ اسفند۱۴۰۰) و تایید شرایط اضطرار هوا توسط معاونت بهداشت استان و بررسی وضعیت جوی ،میزان غلظت ومناطق تحت تاثیر پدیده گردوخاک توسط کارگروه اضطرارآلودگی هوای استان(آیین نامه اجرایی تبصره ۳ماده۳ قانون هوای پاک) وتبادل نظر اعضای کارگروه ، تصمیمات ذیل اتخاذ وابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- زمان شروع فعالیت کلیه ادارات و دستگاههای اجرایی (بجز مراکزامدادی،درمانی ،بهداشتی،اورژانس۱۱۵،خدمات شهری شهرداری ها،بخشهای عملیاتی ودارای نوبت کاری ،بیمارستان ها وآتش نشانی ها) شهرستانهای *اهواز ،کارون ،باوی ،بندرماهشهر،شوشتر،رامشیرو امیدیه در روز یکشنبه مورخ ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ با دوساعت تاخیر می باشد.

۲-فعالیت کلیه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و آموزش عالی شهرستانهای اعلام شده درروز یکشنبه مورخ ۲۲اسفندماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی (برخط) می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان تغییر ساعت ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران

حجت‌الاسلام " حکمت علی مظفری " روز پنجشنبه در جمع مدیران استان بوشهر اظهار کرد: تنها در یک شعبه از این حوزه ۱۵ قاضی برجسته مسائل و مشکلات حوزه کار و کارگری به‌صورت تخصصی دنبال می‌کنند.

وی افزود: باتوجه به اینکه حمایت از مردم از شرایط لاینفک استمرار حاکمیت نظام اسلامی است این حمایت مستلزم رضایتمندی مردم است که مسئولان باید در راستای آرمان امام راحل، شهدای گرانقدر، رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه به تحقق مطالبات و درخواست‌های مردم کنند.

رییس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: توجه به مردم و مردم‌داری با اخلاص و بی‌منت یک فرصت مهم برای خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مدیران برای تحقق حقوق مردم از هیچ کوششی نباید فروگذاری کنند.

مظفری با اشاره به تخصیص ۲ اصل از قانون اساسی به مجموعه دیوان عدالت اداری یادآورشد: دیوان عدالت اداری بعنوان مولد انقلاب به شکایت مردم از دستگاه‌های اداری و اجرایی رسیدگی می‌کند.

وی گفت: پیشگیری از جرایم و تعامل با دستگاه‌های اداری و اجرایی از دیگر رسالت‌های دیوان عدالت اداری است.

مظفری ادامه داد: برای رسیدگی به حقوق کارگر ۲۱ کارگروه تخصصی در دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی اهواز، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • بارش شدید باران در اهواز
  • ترکیه کلیه فعالیت‌های تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز