Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین همایش نرجسانه در دهه مهدویت با حضور بانوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با هدف تجلیل از بانوان مهدی یاور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از قم، چهارمین همایش نرجسانه در دهه مهدویت با حضور بانوان فعال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی  با موضوع نقش تمدنی مادر در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومه ظهیری استاد حوزه و دانشگاه سخنران این همایش بود که به تبیین نقش زنان در خانواده و اثرگذاری آنان در تربیت نسل سالم و منتظر سخن گفت.

تجلیل از بانوان مهدی یاور سال مسجد مقدس جمکران از دیگر بخش های این همایش بود.

خانم نادر نژاد استاد دانشگاه مبلغ و مدرس مهدویت و پاسخگویی به شبهات مهدویت، خانم احدی وند مسئول کانون خامس آل عبا، مسئول هیئت منتظران موعود و مدیر گروه تخصصی مهدویت دفتر تبلیغات، خانم خرمی نسب مسئول بخش خواهران بنیاد مهدویت و مبلغ مهدویت، خانم کمیجانی موسسه قرآنی در نیروگاه فعال فرهنگی حوزه نوجوانان مبلغ بحث مهدویت، خانم شمس الدینی مسئول حوزه حضرت آسیه مسجد امام محمد باقر پایگاه معصومیه پردیسان و برگزار کننده سه شنبه های مهدوی و خانم اصفهانی حوزه حضرت معصومه مسجد امام حسین خیابان مفتح و فرمانده پایگاه برگزارکننده سه شنبه های مهدوی بانوان مهدی یاوری بودند که تندیس نرجسانه به آنان اهدا شد.

اجرای سرود و مداحی حاج علی حبیب زاده از دیگر بخش های چهارمین همایش نرجسانه بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مهدویت انقلاب مسجد زنان خانواده استاد دانشگاه حضرت معصومه امام حسین نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران بانوان مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • انجام امور فرهنگی باید برعهده مردم باشد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟