Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا فیروزفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده و فضا سازی شهری برای نوروز ۱۴۰۱ افزود: بعد از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا و محدودیت های اعمال شده برای تردد و سفرهای نوروزی، امسال گشایشی در برنامه‌های نوروزی برای شهروندان ایجاد شده است و امیدواریم شمار مبتلایان تا عید نوروز، کاهش بیشتری داشته باشد تا مردم بتوانند استقبال بهتری از نوروز داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بررسی‌های انجام گرفته در سیمای ورودی ادارات مستقر در شهر زنجان اظهار داشت: مواردی به‌صورت جداگانه برای هر دستگاه، قید شده که از مدیران دستگاهها انتظار می‌رود در راستای آمادگی برای استقبال از عید نوروز نسبت به این موارد از جمله رنگ‌آمیزی دیوارها و نرده‌های مشرف به معابر، جلوگیری از نصب موانع در معابر، برچیدن تابلوهای غیرضروری و دیگر موارد لازم اهتمام کنند.

شهردار زنجان تاکید کرد: در صورت مشارکت ادارات در زیباسازی شهر، سیمای شهر ۳۰ تا ۴۰ درصد تغییر پیدا می‌کند و مواردی که برای دستگاهها قید شده، بسیار سهل هستند و انجام تمام این اقدامات به تنهایی از سوی شهرداری دشوار بوده و به همین دلیل، تقاضای مشارکت ادارات در زیباسازی شهر امری ضروری است.

فیروزفر با بیان اینکه اصلاح موارد یاد شده توسط ادارات و مراکز مختلف، کمک زیادی به زیبایی شهر می‌کند، افزود: انتظار از دستگاهها این است که علاوه بر زیباسازی محیط ادارات برای استقبال از نوروز، این کار را به‌صورت مستمر برای همیشه انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نیز تمهیداتی برای استقبال از نوروز در نظر گرفته است گفت: گاهی مشاهده می‌شود که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی، جدی گرفته نمی‌شود که انتظار می‌رود تمام دستگاه‌ها جایگاه پرچم در محل خود  را داشته  و احترام خاصی به این نماد قائل شوند.

برچسب‌ها نظافت ساختمان زنجان شهرداری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظافت ساختمان زنجان شهرداری زنجان نظافت ساختمان زنجان شهرداری زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم