Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی تیم های امدادی هلال احمر شهرستان اردکان و میبد به ۴۰۰ نفر حادثه دیده در طوفان روز گذشته در محور اردکان به نایین و کمربندی غربی میبد خبر داد.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» در این باره اظهار کرد: به دنبال حادثه طوفان روز شنبه ۲۱ اسفندماه، تیم‌های امدادی هلال احمر شهرستان اردکان و میبد روز پرحادثه‌ای را پشت سر گذاشتند به طوری که در تصادف زنجیره ای که در کیلومتر ۶۵ محور اردکان نایین به طول پنج کیلومتر رخ داده بود، ۴۰۰ نفر حادثه دیده که خودروهای گیرافتاده توسط نیروهای امدادی هلال احمر اردکان رهاسازی و به مکان امن هدایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچپنین در تصادف یک دستگاه ایسوزو و تریلی در این محور منجر به مصدوم شدن یک نفر که در خودرو نیز گیر افتاده بود، توسط نیروهای امدادی هلال احمر اردکان بوسیله ست نجات رهاسازی و پس از اقدامات اولیه درمانی با آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

حرازی زاده عنوان کرد: در حادثه دیگر تصادف خودرو سواری ۴۰۵ با تریلی که یک فوتی در پی داشت جسد وی توسط امدادگران  هلال احمر اردکان رهاسازی و تحویل نیروهای انتظامی در محل شد.

این مسئول بیان کرد: در حادثه سوم یک نوزاد چهار ماهه که درخودرو سواری پارس به علت تنگی نفس حال خوبی نداشت، پس از اطلاع به نیرو.های امدادی هلال احمر اردکان مستقر در پایگاه امامزاده سیدنورالدین، نجاتگران به محل حادثه اعزام و بعلت طوفان شدید و دسترسی سخت به این خودرو پس از رسیدن به این نوزاد و اقدامات اولیه درمانی، وی را به درمانگاه عقدا انتقال دادند.

حرازی زاده گفت: همچنین سه تیم از هلال احمر میبد در محور کمربندی غربی نیز مشغول امدادرسانی بودند و  دو خانوار در پایگاه امداد و نجات جاده میبد به علت طوفان شدید در این محور اسکان یافتند.

مدیر عامل هلال احمر استان ضمن قدردانی از تلاش نجاتگران هلال احمر که در پوشش امدادی حادثه دیروز حضور داشتند، بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی تاکید کرد و از عموم مردم خواست که به محض مواجه شدن با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر يزد امدادرساني طوفان امدادی هلال احمر هلال احمر اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر