Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@17:46:01 GMT

سعودی‌ها برای خرید چلسی دست به کار شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۵۵۳۵

سعودی‌ها برای خرید چلسی دست به کار شدند

یک رسانه مدعی شد که یک شرکت در عربستان سعودی برای خرید تیم آبی‌پوش لندن از رومن آبراموویچ اقدام کرده است.

به گزارش مشرق، سایت گل در خبری اختصاصی از جزئیات پیشنهاد جدیدی که رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی برای فروش این باشگاه دریافت کرده است پرده برداشت.

مالک روس باشگاه چلسی به توجه به ارتباطش با ولادیمیر پوتین و جنگ روسیه با اوکراین، مجبور به فروش قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان شده است و تا الان هم دو سه پیشنهاد داشته که هیچ کدام‌شان به ۳ میلیارد پوندی که او روی باشگاه قیمت گذاشته نزدیک نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون سایت گل مدعی شده است که یک شرکت سعودی به ریاست فردی به نام محمد الخریجی برای خرید چلسی دست به کار شده است است و نه تنها قصد تملک این باشگاه را دارد بلکه برنامه‌هایی برای توسعه ورزشگاه خانگی این تیم و تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله آنتونیو رودیگر و سزار آسپیلیکوئتا را هم در دستور کار قرار داده است.

ظاهراً مشتری جدید چلسی نه تنها دغدغه حفظ ترکیب فعلی تیم برای ادامه دادن به رقابت برای کسب مهمترین افتخارات داخلی و خارجی را دارد بلکه می‌خواهد سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای توسعه آکادمی باشگاه و تقویت تیم بانوان آن نیز انجام دهد.

الخریجی و فرزندان او همگی طرفدار چلسی هستند و به همین دلیل هم آنها نسبت به خرید این باشگاه تمایل دارند. او رئیس یک شرکت رسانه‌ای است که در حوزه کاری خود جزو قویترین شرکت‌های خاورمیانه محسوب می‌شود. درآمد این شرکت در حدود یک میلیارد دلار در سال تخمین زده می‌شود.

در همین حال شرکت خودروسازی هیوندا کره جنوبی نیز به تازه‌ترین شریک تجاری باشگاه چلسی تبدیل شد که برای تحریم مالک روس این باشگاه، به شراکتش با آبی‌پوشان لندن خاتمه داد. پیش از این شرکت رسانه‌های «Three»، اسپانسر روی پیراهن باشگاه چلسی نیز به همکاری‌اش با این تیم خاتمه داده بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت چلسی رومن آبراموویچ عربستان سعودی ولادیمیر پوتین روسیه خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت باشگاه چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سیدامیر سامع با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه دوم با موضوع فناوری‌های جدید با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه حمل‌ونقل شهری و بیشتر با موضوعات مدیریت هوشمند ترافیک شهرها، حمل‌ونقل پاک و خودروهای هیبریدی است.

وی افزود: روش خوبی از قبل در حوزه حمل‌ونقل شهرداری پیشنهاد شد تا کسانی که محصولی داشتند، آن را معرفی کنند که در این راستا در یک کمیته ارزیابی ۲۰ شرکت که خدمات و محصولاتشان آماده استفاده است، شناسایی شدند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: قولی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شد مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم از خدمات تمام این افراد در طول سال استفاده کنیم و منجر به یک‌سری قرارداد شود؛ بی‌شک خرید محصولات این شرکت‌ها بهترین کمک را به آن‌ها است.

سامع با بیان اینکه مدیریت شهری می‌تواند زمینه را برای معرفی، اطلاع‌رسانی و ترویج مباحث مربوط به محصولات را فراهم کند، همچنین در استفاده این محصولات پیشتاز و پیشگام باشد، ادامه داد: بخشی دیگر شرکت‌هایی هستند که ایده جدید دارند، اما هنوز به محصول قابل استفاده‌ای نرسیده است، بنابراین مقرر شد با یک مدل حمایت از ایده‌ها و با همکاری شهرک علمی تحقیقاتی از آن‌ها نیز استفاده شود.

کد خبر 749867

دیگر خبرها

  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • چلسی رقابت برای خرید مسی کوچک را برد
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است