Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

سرهنگ محمد رضا یاری معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در جلسه پیشگیری و مقابله با جرم تیراندازی که در سالن جلسات شهید قدوسی دادگستری کل استان برگزار شدگفت: این معاونت با توجه به شرح وظایف خود برای پیشگیری از وقوع جرائم با انجام اقدامات مشاوره ای و همچنین کارهای فرهنگی تلاش می کند و تاکنون هم نتایج خوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: طبق بررسی های به عمل آمده درصد قابل توجهی از تیراندازی های رخ داده در استان و خصوصا شهر کرمانشاه به خاطر اختلافات شخصی و خانوادگی است.

وی افزود: در همین راستا معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم مشابه، اقدامات خوبی انجام داده و این آمادگی را دارد تا مشاوره های لازم را به طرفین دعوا از طریق مراکز مشاوره مستقر در معاونت اجتماعی و همچنین کلانتری های سطح استان ارائه کند.

سرهنگ یاری تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شده برخی جرائم و آسیب های اجتماعی رخ داده به خاطر عدم اطلاع افراد از عواقب کار بوده که در این خصوص اقدامات فرهنگی لازم در حال انجام است تا افراد ضمن اطلاع از عاقبت کار، با حضور در مراکز مشاوره تصمیم بهتری برای رفع مشکل خود پیدا کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته توسط ماموران پلیس در راستای مقابله با مجرمان و عاملان تیراندازی و قاچاقچیان سلاح و مهمات خبر داد و گفت: اقدامات صورت گرفته به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده می شود.

وی گفت: همواره تلاش شده تا با اطلاع رسانی دقیق و به موقع اجازه سوء استفاده از رسانه های بیگانه گرفته شود تا آن ها نتوانند با موج سواری رسانه ای، اخبار کذب منتشر و واقعیت ها را وارونه نشان دهند.

سرهنگ یاری ادامه داد: اطلاع رسانی های گسترده ای که از اهتمام پلیس و دستگاه قضائی در برخورد با مجرمان انجام شده خوشبختانه بازخورد خوبی داشته و این هشدار به مجرمان داده شده است که در صورت ارتکاب جرم در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

این مقام انتظامی همچنین از تعامل خوب فرماندهان و مدیران انتظامی استان با اصحاب رسانه نیز سخن گفت و افزود: اخیرا سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان با مدیرکل و معاونان صداوسیما نشستی دوستانه برگزار و مقرر شد برنامه هایی از سوی پلیس و صداوسیما تهیه و پخش شود تا آگاهی مردم برای مراقبت از خود در برابر حوادث و آسیب ها افزایش یابد.

وی تصریح کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس کرمانشاه به عنوان پل ارتباطی مجموعه انتظامی با اصحاب رسانه همواره آماده پاسخگویی به خبرنگاران است و هر زمان که لازم باشد اطلاع رسانی لازم در خصوص حوادث و اقدامات صورت گرفته انجام خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معاون اجتماعی انتظامی استان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی