Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

  پرویز توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان در جلسه پیشگیری و مقابله با جرم تیراندازی که در سالن جلسات شهید قدوسی دادگستری کل استان برگزار شداز تشدید برخورد با جرائم خشن در کرمانشاه نظیر تیراندازی، سرقت و مزاحمت های خیابانی خبر داد و گفت: اشرار و اراذل و اوباش جایی در استان ندارند و با هرگونه اقدام آن ها به شدت برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: برخی جرائم مانند تیراندازی، سرقت، مزاحمت های خیابانی و ... اثرات منفی بیشتری بر روح و روان مردم می گذارد که لازم است قاطعانه تر با آن ها برخورد شود.

وی پلیس لیست اسامی مجرمان خظرناک و سابقه دار کرمانشاه را در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد تا به شدت با آن ها برخورد شود و بدانند این استان جای امنی برای آن ها و رفتار مجرمانه اشان نیست.

توسلی زاده تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات مقابله ای که طی چند ماه اخیر با موضوع تیراندازی صورت گرفته است نتایج خوبی بدست آمده و افرادی که چنین سودایی را در سر می پروردند به این نتیجه رسیده اند که حتما در دام قانون گرفتار و مجازات می شوند.

قاضی القضات کرمانشاه یادآوری کرد: سمت و سوی برخورد پلیس و دستگاه قضائی علاوه بر تداوم و تشدید برخوردها با هاملان تیراندازی به سمت قاچاقچیان و فروشندگان اسلحه نیز از این پس بیشتر معطوف خواهد شد چرا که آن ها عملا ابراز وقوع جرم را فراهم می کنند.

وی همچنین خواستار افزایش گشت های پلیس در شهر و خصوصا مناطق جرم خیز با توجه به فرا رسیدن عید نوروز شد و گفت: دستگاه قضائی نیز در کنار ماموران انتظامی قرار دارند و با افراد مجرم بدون گذشت برخورد می شود.

توسلی زاده همچنین با اشاره به اطلاع رسانی خوب پلیس از اقدامات صورت گرفته در برخورد با محرمان و عاملان تیراندازی، گفت: همین اطلاع رسانی به موقع و درست باعث شده تا برخی مجرمان هوشیار شده و از ارتکاب جرم پرهیز و عموم مردم هم در جریان برخوردهای انجام شده قرار بگیرند.

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید به سمت پیشگیری از وقوع جرم حرکت کنیم، یادآوری کرد: هر پرونده کیفری که تشکیل می شود لازم است یک پیوست فرهنگی مربوط به حل اختلاف نیز ضمیمه آن شود تا از اختلافات بعدی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: امروز هم پلیس و هم دستگاه قضائی اهتمام خوبی برای برخورد با مجرمان و ایجاد امنیت پایدار در جامعه را دارند و اقدامات مقابله ای لازم هم در حال انجام است.

توسلی زاده در پایان، پلیس را محور امنیت جامعه معرفی کرد و گفت: تقدیر از روسای کلانتری های سطح استان که عملکرد بهتری در خصوص کنترل جرائم حوزه استحفاظی خود داشته باشند در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دادگستری توسلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار رئیس قوه قضائیه با خانواده‌ها و پرسنل دادگستری هرمزگان اظهار کرد: از رئیس قوه قضائیه بابت دستور و موافقت با برگزاری همایش خانواده دستگاه قضائی استان هرمزگان که در نوع خود کم‌سابقه است قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه به ارائه بخشی از عملکرد مجموعه قضائی استان هرمزگان پرداخت و گفت: ورود به موقع مجموعه قضائی استان هرمزگان به موضوع عدالت اجتماعی و اجرای صحیح قوانین باعث شده که تنها طی دو سال اخیر ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان با انتقال پرونده‌های مالیاتی شرکت‌های بزرگ، به عنوان عوارض و سهم، به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شود.

قهرمانی افزود: پس از دستورات رئیس قوه قضائیه در خصوص رفع مشکل افراد فاقد شناسنامه، امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجموعه قضائی استان هرمزگان، هیچ ایرانی بدون شناسنامه‌ای در این استان وجود ندارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از فروش پنج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کالای متروکه و تعیین تکلیف چهار هزار و ۲۰۰ پرونده متروکه شامل ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر در نتیجه اقدامات و پیگیری‌های قضائی صورت گرفته طی دو سال اخیر خبر داد.

قهرمانی در ادامه، فروش ۲۲ هزار دستگاه وسیله نقلیه موجود در پارکینگ‌های راهور به ارزش بیش از ۳۸ میلیارد تومان که در نتیجه اقدامات دستگاه قضائی استان هرمزگان صورت گرفته است را انقلابی در حوزه امانتداری نسبت به اموال مردم دانست.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه، از رفع تصرف از اراضی دولتی در ۴۷۳ فقره پرونده به میزان هزار و ۶۳۴ هکتار و به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان، حدنگاری صددرصدی اراضی ملی و ۶۷ درصدی اراضی کشاورزی استان هرمزگان و همچنین صدور ۹۰ تا صد در صد اسناد حریم دریا، شهرک‌های صنعتی و جنگل‌های مانگرو خبر داد.

گفتنی است در این مراسم، نمایندگان قضات، بانوان کارمند، کارکنان اداری، همسرانِ معلم کارکنان قضائی و شوراهای حل اختلاف دستگاه قضائی استان هرمزگان، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود پرداختند.

همچنین در جریان این مراسم به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم، با حضور رئیس قوه قضائیه از ۱۰۰ تن از همسران معلم کارکنان قضائی استان هرمزگان، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6094870

دیگر خبرها

  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد