Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

پوستر و تندیس «آیین جهانی نوروز» طی مراسمی توسط شهردار کرمانشاه رونمایی شد.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این مراسم با اشاره به برگزاری آیین جهانی نوروز در کرمانشاه، گفت: این برنامه طرح مشترکی بین شهرهای تهران، کرمانشاه، همدان و سنندج است که از طرف یونسکو طراحی شده است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: این برنامه در راستای موضوع تفاهم نامه مسیر گردشگری تاریخ و تمدن ایران در این شهرها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاحیه این طرح در روز 23 اسفند در تهران خبر داد و افزود: روز 24 اسفند برنامه در شهر همدان پیگیری شده و در ادامه روز 25 اسفند اجرای این برنامه را در شهر کرمانشاه و در ادامه در شهر سنندج خواهیم داشت.

نوروزی خاطرنشان کرد: این مراسم روز 25 اسفند به میزبانی شهرداری و شورای شهر کرمانشاه در محوطه تاریخی تاقبستان برگزار می شود.

شهردار کرمانشاه با اشاره به حضور دبیرکل یونسکو و وزرا و سفرای 12 کشور خارجی برگزارکننده آیین نوروز در این مراسم، گفت: این جشن فرصتی برای معرفی هرچه بیشتر کرمانشاه و ظرفیت های آن در سطح بین المللی است.

نوروزی به برخی برنامه های این مراسم از جمله تنبورنوازی و شاهنامه خوانی اشاره کرد و افزود: همچنین در این آیین هریک از اقوام ایرانی اجرای برنامه خواهند داشت و با این مراسم به استقبال قرن جدید می رویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهردار شهردار کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان کلنگ‌زنی شد
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال با بردی نفس‌گیر
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند