Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفت‌‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «با توجه به فرارسیدن نوروز چه کنترلی بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراکز تفریحی و اقامتی دارید؟»، اظهار داشت: از 25 اسفند ماه همه نیروهای ما در آماده‌باش قرار دارند؛ با توجه به اینکه امسال دو کار را تا پایان تعطیلات نوروزی انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ یکی اینکه مانند سال‌های گذشته به بحث سلامت، ایمنی غذا و آب می‌پردازند اما دومین موضوع اینکه روی واکسیناسیون و عدم قرنطینه نبودن افراد تأکید دارند و رعایت شیوه‌نامه‌ها و تست منفی PCR را کنترل می‌کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: سعی می‌کنیم نرم‌افزاری را در خروجی سامانه داشته باشیم تا افراد را از نظر بیمار بودن و تعداد مراتب تزریق واکسن کنترل کنیم.

فرهادی یادآور شد: مردم می‌توانند برای شکایت از مراکز مورد نظر، به سامانه 190 مراجعه کنند؛ ضمن اینکه بررسی میدانی نیز صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلات نوروز مراکز اقامتی رعایت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین