Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا طاهری با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» همزمان با سراسر کشور در اصفهان از دوازدهم اسفند، گفت: این برنامه تا پایان سال ادامه خواهد داشت و از زمان شروع این رویداد ملی معنوی از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و نیکوکاران تاکنون ۳۹ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در ایام برگزاری این جشن جمع‌آوری و بین مددجویان توزیع شدکه امسال نیز مردم خیر اصفهان، مانند سال گذشته همکاری خوبی کردند و با هدایای نقدی و غیرنقدی خود زمینه تأمین مایحتاج نیازمندان و مایه شادی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم آورده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، بیش از ۱۳۱ هزار خانوار را تحت پوشش این نهاد دانست و گفت: اصفهان در جذب کمک‌های مردمی جزو استان‌های برتر کشور به شمار می‌رود و این برتری نشان از نهادینه شدن صحیح فرهنگ انفاق در بین مردم استان است.

به گفته طاهری فرآیند توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در قالب جشن نیکوکاری بر اساس نیازسنجی و اولویت‌بندی صورت گرفته در حال انجام است و تا پایان سال جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها در این رویداد ملی و معنوی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی جشن نیکوکاری جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از جمع‌بندی اولیه به‌منظور احداث ژوراسیک پارک ناژوان خبر داد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه این هفته شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: در این جلسه، پروژه ژوراسیک پارک ناژوان مطرح و مقرر شد مذاکرات با سرمایه گذار آن انجام و جمع بندی موارد در جلسه آتی مطرح و تصمیم لازم اتخاذ شود.

وی افزود: همچنین در این جلسه پروژه اداری تجاری و پارکینگ مکانیزه شهدا مورد تاکید مجدد قرار گرفت و اجرای آن به تصویب اعضا رسید.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره اتفاق نظر اعضای شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان مبنی بر ضرورت توسعه اماکن تفریحی و فرهنگی در سطح شهر تصریح کرد: در این نشست، بحث واگذاری باغ جوان مطرح و مقرر شد این مجموعه به منظور بهره‌برداری جامع به شرکت توسعه سیاحتی سپاهان واگذار شود.

حیدری گفت: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، نظارت مستمر بر پروژه هتل جهان نما و سایر پروژه های مشارکتی دیگر موضوع مورد بحث این جلسه بود و مقرر شد از طریق برون‌سپاری، کیفیت و کمیت نظارت‌ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 749588

دیگر خبرها

  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • لزوم مردمی شدن کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • بیش از ۸۰ میلیون جایزه غیرنقدی پیش‌بینی شده برای خوش‌مصرف‌ها