Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:37:34 GMT

شهردار شهرکرد برکنار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۵۸۹۸

شهردار شهرکرد برکنار شد

گروه استان‌ها - بر اساس مصوبه شورای شهر شهرکرد و تایید هیئت تطبیق فرمانداری شهردار شهرکرد به طور رسمی برکنار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، شامگاه روز هفدهم اسفندماه 1400 بود که شورای اسلامی شهرکرد نسبت به عدم احراز سکونت محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد، در شهر رای‌گیری کرد و این تصمیم با چهار رای مثبت از شش عضو حاضر در جلسه به تصویب نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد، نیز از تایید این مصوبه در هیئت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی در فرمانداری شهرکرد خبر داد. بنابر این به طور رسمی محمدتقی جاپلقی از سمت شهرداری شهرکرد برکنار شده است.

تصمیم نهایی شورای شهرکرد برای برکناری شهردار / باید منتظر تایید هیئت تطبیق شهرستان مانداحتمال برکناری شهردار شهرکرد / 4 نفر از اعضای شورای شهر رای مثبت دادندفضاسازی نوروزی شهرکرد با رویکرد جذب گردشگر انجام شود

گفتنی است به زودی شورای اسلامی شهرکرد با تشکیل جلسه‌ای، نسبت به معرفی سرپرست شهرداری شهرکرد اقدام می‌کند، اکنون باید دید گزینه‌های مدنظر شورای شهرکرد برای تصدی این منصب پس از برکناری زودهنگام شهردار شهرکرد چه کسی است.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان گفت: در طراحی انجام شده کاربری‌های مختلف ازجمله کاربری خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، پارکینگ، راه‌های دسترسی، فضای سبز در تپه روضه الشهید منظریه پیش‌بینی شده است.
وی افزود: جانمایی‌های و یادمان این تپه به تصویب هیئت امنای شهر شهرکرد رسید و سپس برای تصویب به هیئت شهرستان ارجاع می‌شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: تلاش شده تا طراحی این تپه برگرفته از معماری‌های ایرانی اسلامی باشد تا بتوان این تپه را به یک مرکز فرهنگی ـ مذهبی تبدیل کنیم.
واحدیان گفت: پس از دریافت مصوبات کامل تلاش می‌شود در اسرع وقت عملیات اجرایی توسط شهرداری آغاز شود، اما تسریع در روند انجام عملیات اجرایی همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان را نیز می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تصویب طرح یادمان و جانمایی کاربری‌ها در تپه روضه الشهید
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • عزل و برکناری ۱۲ عضو دوره ششم شوراهای مازندران
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد