Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی زند وکیلی صبح یکشنبه در نشست با اعضای انجمن صنفی مراکز مشاوره کارآفرینی با اشاره به اینکه کارآفرینی کار دلی و برای توسعه اقتصاد کشور است، گفت: باید موازی کاری‌ها را برای رفع چالش‌های مختلف این حوزه کنار بگذاریم.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تقویت این حوزه تأکید کرد و گفت: کارآفرینی کار دلی است نمی‌توان به بخش‌نامه و آئین‌نامه اکتفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز دراین نشست به نقش کارآفرینان مازندران در توسعه استان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه مسئولان به این قشر تأثیرگذار در توسعه اقتصادی جامعه شد.

وی به ظرفیت‌های بی‌بدیل استان مازندران ازجمله کوه، جنگل و دریا اشاره کرد و افزود: با وجود پتانسیل‌های مختلف و خدادادی در مازندران توسعه کارآفرینی می‌تواند به پیشرفت استان کمک کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: انتظار می‌رود نگاه دولت جدید به بخش کارآفرینی ویژه بوده و مردم بتوانند به‌خوبی آن را لمس کنند.

باقری افزود: کارآفرینان مهم‌ترین سرمایه‌های یک جامعه محسوب می‌شوند افرادی که اگر به آن‌ها توجه شود بی‌شک مهم‌ترین اهرم توسعه به شمار می‌آیند بنابراین می‌طلبد تا دولت به‌عنوان متولی اقتصاد در کشور در مسیر حمایت و توسعه کارآفرینی تسهیل گری کند.

محمد مهدی محمدی رئیس کانون کارآفرینان مازندران نیز در این نشست بر لزوم تشکیل نظام کارآفرینی تأکید کرد و گفت: اگر قرار باشد سرمایه‌گذاری در این استان سرمایه‌گذاری کند زمینه تسهیل را فراهم کنیم.

وی نقش وزارت تعاون را در ایجاد این نظام کارآفرینی مهم دانست و افزود: در این نظام می‌توان بهتر مشکلات را احصاء و در جهت رفع آن اقدام کرد. وی بیان کرد: برای رسیدن به هدف نهایی و نقطه مطلوب به‌ویژه در حوزه تعاون و کار باید انگیزه را در جوانان تقویت کرد؛ تحقق این مهم مستلزم حمایت دولت است.

کد خبر 5445629

منبع: مهر

کلیدواژه: علی زندوکیلی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کارآفرینی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گردشگری جهاد تبیین شیوع کرونا ایلام عکس استانها مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی

در پی اتفاقات رخ داده در مسابقات کشتی نونهالان مازندران و مجروح شدن داور، جلسه‌ای در هیئت کشتی استان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌های گذشته رقابت‌های کشتی نونهالان استان مازندران به جنجال کشیده شد و داور یکی از مبارزه‌ها مورد ضرب‌وشتم عده‌ای قرار گرفت.

فیلم منتشرشده در فضای مجازی از استفاده برخی افراد از چاقو، در حین درگیری داشت و با اتفاقاتی که در سالن رخ داد، داور که به شدت مجروح شده بود، در بیمارستان بستری شد.

در همین رابطه باتوجه به اینکه رئیس هیئت کشتی مازندران سرپرست تیم ملی فرنگی است و همراه با نیما صادقی داور S1 ایران که ریاست کمیته داوران هیئت مازندران را برعهده دارد، درگیر مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک بودند، روز گذشته (پنجشنبه) برای بررسی ابعاد ماجرا جلسه‌ای تشکیل شد.

این وضعیت مورد اعتراض داوران استان قرار گرفته و اینطور که پیداست در صورت عدم برخورد جدی و قاطع با چنین اتفاقاتی، اینگونه درگیری‌ها و ضرب‌وشتم‌ها رفته رفته در کشتی استان همه‌گیر می‌شود.

نیما صادقی رئیس کمیته داوران هیئت کشتی مازندران در همین رابطه به تسنیم گفت: در این جلسه تعدادی از داوران بین‌المللی استان حضور داشتند، رئیس هیئت قول پیگیری داد و مسائل دادگاهی داوری که مورد ضرب‎وشتم قرار گرفته بود نیز در حال انجام است. قول داده شد که در بحث امنیت داوران و سالن، کارگروهی پیش از مسابقات تشکیل شود که همه مسائل مد نظر قرار داده و تا جایی که امکان دارد در این خصوص جلوی اتفاقات بد گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان