Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد گفت: معادن کوچک و متوسط استان در زمینه انجام مسئولیت های اجتماعی همکاری خوبی با مردم ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت الله میرشمسی معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا،با بیان اینکه معادن بزرگ استان در زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی، همکاری خوبی با مسئولان و مردم دارند خاطرنشان کرد: معادن کوچک و متوسط استان در زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی به هیچ عنوان همکاری خوبی با مردم ندارند و حتی از زیرسازی یک جاده ساده که محل عبور و مرور خود آنها نیز هست خودداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: معادن استان در مناطق ندوشن، توران پشت، ابرکوه و... کمترین همکاری ممکن در زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی را انجام داده اند.   میرشمسی با اشاره به اینکه در زمینه بهره برداری از معادن، کمیته ای با حضور ۱۳دستگاه دولتی دیگر در استانها تشکیل می شود ابراز داشت:اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری نیز تنها یک عضو این کمیته است که دلایل و پیشنهادت خود را در این کمیته مطرح می کند و مقاومت های لازم را برای تغییر کاربری و بهره برداری در عرصه های منابع طبیعی انجام می دهد، ولی قوانین و مقررات  و حدود اختیارات تمام ادارات مشخص است و در پایان نظر اکثریت اجرای می شود.  

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی استان یزد در پایان گفت: در سال۱۴۰۰این اداره کل با کمتر از ۹درصد از درخواست ها در زمینه تغییر کاربری ها و بهره برداری ها و... در عرصه منابع طبیعی موافقت کرده است واین درشرایطی است که بیش از ۲میلیون۷۰۰هزار هکتار از عرصه های استان در اختیار سازمان صمت می باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: زمینه اجرای مسئولیت های اجتماعی اداره کل منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران - منطقه نوشهر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دامداران از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع خودداری کنند.

در این اطلاعیه آمده است:
از کلیه مرتعداران و دامداران استان مازندران درخواست می‌شود در عمل به تکالیف قانونی خود با مامورین منابع طبیعی همکاری کرده و موجبات پایداری و سلامت مراتع و رونق بخشی به تولید را فراهم کنند.

بدین منظور رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

۱_ از کوچ و چرای زودرس دام در مراتع اجتناب گردد.


۲_ از چرای دام مازاد و بیش از ظرفیت مندرج در پروانه چرا و طرح مرتعداری جدا" خودداری گردد.


۳_ دامدارانی که فاقد پروانه چرای دام می‌باشند به هیچ وجه حق تعلیف و گسیل نمودن دام به مراتع را ندارند.

کلیه دامداران و فرزندان آنها که از مزایای خروج دام از جنگل بهره‌مند شده اند، حق استفاده از مراتع را ندارند.

عدم رعایت موارد فوق توسط دامداران تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده و تکرار آن برابر ضوابط و مقررات سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شهرداری ایروان مایل به همکاری با اصفهان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در محور فولاد محله_مازندران کشف شد
  • خودداری از کوچ زودرس دام‌ها به مراتع
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه