Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: حدود ۱۰ هزار زائر مازندرانی، پایان اسفند امسال و اوایل فروردین سال بعد به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی در نشست خبری ستاد راهیان نور و اردوهای جهادی نوروزی و برنامه های بسیج و سپاه کربلا برای سال پیش رو، صبح امروز اظهار داشت: به دلیل شرایط کرونایی 2 سالی موفق به برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی نشدیم که این خلع نباید موجب جریان سازی رسانه های بیگانه، و ناچیز جلوه دادن ارزش‌ها و آرمان‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حضور شهروندان مازندرانی در مناطق عملیاتی امکانپذیر شد و آهاد مردم در سامانه ای که طراحی شده است ثبت نام کردند، افزود: تاکنون 8 هزار نفر ثبت نام کردند که تا 10 هزار ثبت نامی و اعزام این تعداد پیش‌بینی می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از برگزاری مراسم و جشن اعیاد شعبانیه و مراسمات دیگر در مناطق عملیاتی توسط زائرین خبر داد و یادآورشد: اردوگاه هفت‌تپه که توسط مازندران ساخته شده است، زائرین در این مکان نیز حاضر خواهند شد که مقر استقرار لشگر 25 کربلا در زمان جنگ بود.

مسلمی با اشاره به اینکه اعزام کاروان زائران از 17 اسفند امسال شروع شده است و تا 6 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در هر بازه حدود 800 نفر از زائران اعزام می‌شود و از آنها در مناطق عملیاتی میزبانی خواهد شد.

وی ثبت نام برادران را حدود 3 هزار و 700 نفر و حدود 4 هزار و 200 ثبت‌نامی را از خواهران اعلام و تصریح کرد: در مجموع حدود 50 هزار نفر روز اعزام خواهیم داشت.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: هم زمان سال تحویل برخی از سرداران دفاع مقدس مازندرانی در منطقه حضور می یابند و در یادمان شهدای هفت تپه برنامه اصلی همراه با پخش زنده از صداوسیما مرکز مازندران انجام می شود.

در پایان نشست خبری، از پوستر قرارگاه رسانه‌ای شهید رحیم کابلی برای تولید مستند و از پوستر جشنواره رسانه‌ای در راهیان نور برای پوشش برنامه‌ها و اخبار روزانه راهیان نور رونمایی شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق عملیاتی سپاه کربلا راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره