Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: بالگردها وارداتی هستند و غربی‌ها ما را از نیز این نظر تحریم کرده‌اند. تهران نیز در حال حاضر دارای ۳ بالگرد است و این تعداد فعلا کفایت مأموریت‌های جاده‌ای را می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران درباره ضرب و شتم مأموران اورژانس، اظهار کرد: در ماجرای ضرب و شتم نیروی اورژانس در یکی از محله های تهران، واقعا نیروهای انتظامی و قوه قضاییه بسیار اقدامات سریع و مطلوبی داشتند، قانون نیز دراین باره وجود دارد و از تلاش‌های این نهادها قدردانی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای انتظامی و قضایی با قاطعیت تمام درباره ضرب و شتم نیروی اورژانس وارد عمل شدند، امیدواریم این برخوردهای محکم ادامه داشته باشد تا کسی جرأت تعرض به نیروهایی که به فکر سلامت مردم هستند نکند. ما سیاسی نیستم و تنها لباس سفیدی پوشیده ایم که به فکر سلامت است.

رئیس مرکز اورژانس تهران تأکید کرد: لباس اورژانس قداست دارد چرا که در خدمت سلامت مردم است، بنابراین باید قداست این لباس حفظ شود.

وی ادامه داد: آمار ضرب و شتم نیروهای اورژانس از زمانی حضور بنده در این سازمان، ۲ مورد بوده که بسیار با قاطعیت با آن‌ها برخورد شده است.

صالح طبری، درباره میزان بالگردهای اورژانس تهران، خاطرنشان کرد: درحوزه بالگردها، یک بال ثابت و هلی‌کوپتر داریم، از بال ثابت برای انتقال  پیوند قلب و... در بیماران خاص استفاده می‌شود و بالگردهایمان نیز برای عملیات‌های جاده ای و انتقال بین بیمارستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی درباره آمار نیاز تهران برای واردات بالگرد جدید، ادامه داد: بالگردها وارداتی هستند و غربی‌ها ما را از نیز این نظر تحریم کرده‌اند. تهران نیز در حال حاضر دارای ۳ بالگرد است و این تعداد فعلا کفایت مأموریت‌های جاده‌ای را می‌کند.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس رئیس مرکز اورژانس تهران اورژانس تهران ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌