Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین،  منابع عراقی امروز یکشنبه گزارش دادند که یک کاروان لجستیک نظامیان ایالات متحده عراق هدف قرار گرفته است.

کانال خبری «صابرین نیوز» در تلگرام با اعلام این خبر نوشت که این کاروان در ناصریه مورد هدف قرار گرفته است.

ساعتی بعد همین رسانه گزارش داد که دومین کاروان لجستک آمریکایی‌ها این بار در دیوانیه هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سومین کاروان لجستیک آمریکا نیز در دیوانیه هدف قرار گرفت. دومین کاروان نیز در همین استان ساعتی پیش هدف قرار گرفته است.

تا این لحظه از جزئیات این حملات و تلفات احتمالی آن و اینکه چه کسی یا فردی مسئول این حمله به کاروان‌های آمریکایی بوده، خبری مخابره نشده است.

به رغم اینکه آمریکا به دولت عراق براساس توافق قول داده بود که نیرو‌های خود را از عراق تا پایان سال میلادی ۲۰۲۱ خارج کند، ولی شماری از این نیرو‌ها همچنان در این کشور حضور دارند و آزاده در حال حرکت و حمل تجهیزات در داخل عراق و حتی از سوریه به این کشور هستند.   منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عراق امریکا کاروان لجستیک هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، خبرگزاری رویترز گزارش داد که در پی حمله پهپادی به میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچمال» در سلیمانیه عراق، ۴ نفر کشته شدند.

به گزارش منابع خبری، یکی از مقامات اقلیم کردستان عراق در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری اعلام کرد که در پی این حمله پهپادی، دست‌کم ۴ نیروی خارجی در این میدان گازی کشته و دو تن دیگر نیز مجروح شدند.

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

ساعاتی پیش بود که منابع خبری از جمله شبکه المیادین از انفجار در میدان گازی «کورمور» در منطقه «چمچمال» در استان سلیمانیه خبر دادند.

گفتنی است که میدان گازی کورمور یکی از غنی‌ترین مناطق از لحاظ منابع طبیعی در استان سلیمانیه واقع در اقلیم کردستان عراق به شمار می‌رود.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ‌ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است.

با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

دیگر خبرها

  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان