Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به رقم دقیق دریافتی معلمان بعد از اجرای قانون رتبه بندی گفت:  اعضای کمیسیون آموزش مجلس اعلام کردند که حداقل حقوق دریافتی معلمان بعد از رتبه بندی ۸میلیون تومان است، اما برخی افراد و جریانات در شبکه های اجتماعی این موضوع را انکار کرده و از اعداد و ارقام پایین تری خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این شبهه افکنی ها، مجددا نشستی با معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شده  و ردیف های مربوطه چک شدند تا اشتباهی در این خصوص رخ ندهد.

فلاحی ادامه داد:  پایین ترین پرداختی ها که مربوط به معلمان رتبه یک هستند ، ۸میلیون تومان است.اما عمده معلمان کشور از میان رتبه های ۱تا ۵ در رتبه های ۲و ۳قرار دارند و تعداد اندکی نیز در رتبه های ۴ و ۵ و یا ۱ دسته بندی می شوند. بنابراین کف حقوق اکثریت معلمان بالای ۸میلیون و حدود ۱۰میلیون تومان است. معلمان رتبه ۴و ۵ نیز از ۱۰میلیون به بالا دریافتی خواهند داشت.

نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه برای سال ۱۴۰۰، رقم ۱۷هزار میلیارد تومان  و برای سال ۱۴۰۱، عدد ۲۵هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی تصویب شد، گفت: از سوی دیگر مجلس به دنبال تامین بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان است، ضمن اینکه تغییر اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که صندوق ذخیره فرهنگیان تنها مربوط زمان بازنشستگی فرهنگیان نباشد و در  زمان اشتغال نیز خدمات لازم را به فرهنگیان ارائه کند. بدهی دولت طی سالهای گذشته به صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۶۴۵میلیارد تومان است که برنامه ریزی برای تامین آن آغاز شده است.

فلاحی گفت: بعد از تایید لایحه رتبه بندی، قانون به وزارت آموزش  و پرورش ابلاغ  و کارگروه های لازم تشکیل می شوند تا رسما تعیین وضعیت معلمان آغاز شود. البته اجرای رتبه بندی با توجه به دامنه وسیع معلمان کشور، فرایندی زمان بر است و ممکن است، چند ماه به طول انجامد، اما مطابق قانون زمان احتساب رتبه بندی از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: حقوق معلمان رتبه بندی معلمان حداقل حقوق معلمان صندوق ذخیره فرهنگیان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲