Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@07:24:41 GMT

با چه ورزشی در یک ماه وزن کم کنم؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۷۶۳۵۱

با چه ورزشی در یک ماه وزن کم کنم؟

 

از نظر اکثر مردم، ورزش و رژیم گرفتن دو روش برای لاغری و رسیدن به اندام ایده‌آل هستند؛ اما چرا این دو روش؟ از آن‌جایی که برای کم کردن وزن باید کالری بیش‌تری سوزاند، ورزش کردن می‌تواند کالری اضافی را سوزانده و شما را برای رسیدن به اندام زیبا و مد‌نظر کمک کند. از طرفی با رژیم غذایی می‌توان میزان کالری دریافتی را کنترل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش نه‌تنها به سلامت جسمی، بلکه به سلامت روحی نیز کمک می‌کند. مطالعات علمی بسیاری ثابت کرده است که ورزش، خطر ابتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت، چاقی، بیماری‌های قلبی و... را کاهش می‌دهد. با وجود تمام مزایایی که ورزش برای سلامتی دارد، بیش‌تر افراد تنبلی کرده و عزم‌شان را جزم نمی‌کنند تا به‌طور مداوم و روزانه ورزش را انجام دهند. جالب این‌جاست زمانی‌که به دنبال راه سریع برای لاغری و کاهش وزن می‌گردیم، اولین چیزی که ممکن است به آن فکر کنیم، ورزش است؛ ورزشی که با آن بتوانیم یک‌ماهه وزن کم کنیم! برای شروع ورزش و انگیزه گرفتن، لباس ورزشی مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و به بهبود عملکرد و کیفیت ورزش کمک زیادی می‌کند.

هر لباس راحتی نمی‌تواند لباس ورزشی حساب شود، بلکه باید با در نظر گرفتن نوع فعالیت، لباس ورزشی مناسب با آن را تهیه کرد. بنابراین ورزش کردن با هر هدفی که باشد( لاغری، سلامتی)، اصول و لباس خاص خود را دارد که قبل از خرید باید با آن‌ها آشنا شد.

ساک ورزشی همراه همیشگی یک ورزشکار

داشتن زندگی بهتر با ورزش

کمتر کسی پیدا می‌شود که با تأثیرات ورزش در سلامت جسمی و روحی آشنا نباشد. اگر بخواهیم روزی را که با ورزش آغاز می‌کنیم با روز‌های دیگر که ورزش نمی‌کنیم مقایسه کنیم، کاملا متوجه تفاوت آن دو خواهیم شد. از آن‌جایی که ورزش کردن باعث بهبود جریان خون در بدن می‌شود، سطح انرژی را افزایش داده و دیگر احساس خستگی نخواهیم کرد. با ورزش‌هایی مثل دویدن و پیاده‌روی و یا حتی رقصیدن، می‌توانید به سلامت استخوان‌های خود کمک کنید. بدیهی است که بعد از انجام ورزش حتی خلق‌و‌خوی بهتری داشته باشید؛ چرا‌که ورزش کردن باعث ترشح اندورفین در بدن و در پی آن احساس شادی و نشاط می‌شود. شاید شما صرفا برای کاهش وزن بخواهید ورزش کنید، ولی چیزی که نصیب شما می‌شود خیلی بیش‌تر از کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل است. برای اینکه از ورزش کردن لذت بیش‌تری ببرید و احساس خستگی نکنید، تهیه لباس مناسب ورزشی ضروری است. البته نا‌گفته نماند که لباس ورزشی که با رعایت استاندارد طراحی و تولید شود. لباس ورزشی شرافیت با رعایت تمام اصول و استاندارد‌ها، راحتی شما را در ورزش تضمین می‌کند و موجب می‌شود انگیزه بیش‌تری برای انجام ورزش داشته باشید. ورزشی که با افزایش جریان خون موجب تقویت حافظه، افزایش تولید کلاژن و در پی آن داشتن پوستی شاداب و کاهش خطر بیماری کمک می‌کند. پس در‌نهایت شما با انجام ورزش هم می‌توانید به کاهش وزن کمک کنید و هم به بهبود سلامت روحی و جسمی کمک کنید. جالب است بدانید که ورزش‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام تأثیر متفاوتی بر روی کاهش وزن می‌تواند داشته باشد. اگر هدف شما از ورزش کردن صرفا کاهش وزن است، بهتر است با انواع ورزش‌ها و تأثیر آن‌ها بر لاغری آشنا شوید.

اهمیت لباس ورزشی مناسب در کیفیت انجام ورزش

با صفر تا صد پیاده‌روی آشنا شوید!

شاید برای اکثر شما پیش آمده که وقتی صحبت از کاهش وزن و زیبایی اندام می‌کنید، اولین پیشنهادی که به شما می‌دهند، پیاده‌روی است. شاید علت آن کم‌هزینه بودن و راحتی انجام پیاده‌روی است که برای همه مقدور است. ما هم منکر تأثیر پیاده‌روی بر لاغری نیستیم؛ چرا‌که یکی از بهترین ورزش‌ها برای سوزاندن کالری و در پی آن کاهش وزن است. اما سؤالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که پیاده‌روی کدام قسمت بدن را بیش‌تر درگیر کرده و لاغر می‌کند؟ بدیهی است که این سؤال ذهنتان را درگیر کند؛ به این دلیل که شاید با دانستن جواب آن دلتان بخواهد ورزش دیگری را جایگزین کنید! قبل از پاسخ سؤالتان اولین چیزی که قبل از پیاده‌روی باید تهیه کنید، لباس ورزشی مناسب است. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که چهار فصل با آب‌و‌هوایی سرد و گرم و خنک دارد. پس با در نظر گرفتن این موضوع، باید لباس ورزشی مناسب آن فصل را تهیه کنید. برای مثال اگر در فصل بهار بخواهید به پیاده‌روی بروید، به‌دلیل تغییرات آب‌و‌هوایی باید در کوله ورزشی خود لباس گرم و سبکی داشته باشید. اکسسوری ورزشی هم که پایه ثابت تمام فصل‌ها است؛ اکسسوری ورزشی، کلاه آفتابی، عینک، دستکش و... را شامل می‌شود.

حالا وقت آن رسیده که سؤال شما را پاسخ بدهیم؛ بیش‌ترین بخشی که پیاده‌روی بر روی آن تأثیر گذاشته و درگیر می‌کند، ران، ساق پا و باسن است که شاید از نظر بعضی افراد خوشایند نباشد. اما بهتر است بدانید بر‌خلاف باور عموم، پیاده‌روی روی لاغری شکم، تقویت عضلاتی مثل بازو و حتی کمر می‌شود. شاید جالب باشد که علت آن را بدانید؛ زمانی‌که با سرعت بیش‌تری ورزش می‌کنید، عضلات شکم درگیر شده و تقویت می‌شود. همچنین با افزایش ضربان قلب به سلامت قلب نیز کمک خواهد کرد. با پیاده‌روی سریع نه‌تنها قسمت کمر تقویت شده، بلکه با حرکت بازو‌ها به تقویت بازو نیز کمک می‌کند. چند نکته طلایی برای لاغری با پیاده‌روی باید مد‌نظر داشته باشید. اگر هدف شما لاغری است، باید روزانه 30 الی 90 دقیقه بی‌وقفه و تند پیاده‌روی کنید که بهترین زمان آن قبل از صبحانه و به‌صورت ناشتا است. علت این است که سطح قند خون شما در زمان صبح پایین است و بدن برای تأمین انرژی از ذخایر چربی استفاده می‌کند؛ همچنین کورتیزول که همان هورمون چربی‌سوزی است، به هنگام صبح بالا‌تر است.

هر آنچه از ورزش و لباس ورزشی باید بدانید!

چربی‌سوزی و عضله‌سازی با شنا

شنا، یکی از ورزش‌هایی است که می‌توانید به‌صورت هم‌زمان هم چربی بسوزانید و هم عضله‌سازی کنید. شاید درباره چربی‌سوزی شنا شنیده بودید، اما درباره اینکه چگونه به عضله‌سازی کمک می‌کند، ممکن است آگاهی نداشته باشید. جالب است بدانید وقتی در حال تلاش برای پیش رفتن به جلو هستید، با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ چربی‌سوزی و عضله‌سازی. شنا نه‌تنها به چربی‌سوزی و عضله‌سازی، بلکه به کاهش استرس و افزایش نشاط و شادابی، جوانی و زیبایی و سلامت قلب و عروق کمک می‌کند. با دانستن فواید شنا طبیعی است که ساک ورزشی خود را برداشته و راهی استخر شوید! اما قبل از برداشتن ساک ورزشی، بهتر است جزئی‌تر بررسی کنیم تا متوجه شویم که شنا چقدر می‌تواند روی لاغری شما تأثیر بگذارد. میزان کالری که با شنا می‌توان سوزاند، بستگی به نوع شنا، مدت زمان، شدت و وزن بدن بستگی دارد. برای مثال اگر دو نفر با وزن‌های 70 و 90 کیلو را در نظر بگیریم، تلاشی که فرد 90 کیلیویی برای حرکت در آب می‌کند، بیش‌تر از تلاش فرد 70 کیلویی است؛ به همین دلیل انرژی مصرفی 90 کیلویی بیش‌تر و در پی آن میزان کالری‌سوزی بیش‌تر خواهد شد.

بهتر است بدانید همه انواع شنا‌ها در چربی‌سوزی و عضله‌سازی تأثیر‌گذار هستند، اما میزان آن متفاوت است. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته، میزان کالری‌سوزی پروانه به‌شدت بالا است. اگر دوست دارید که زودتر به نتیجه دل‌خواه برسید، از تمرین هیت استفاده کنید؛ چرا‌که بدن شما پس از تمرین همچنان به چربی‌سوزی ادامه می‌دهد. حالا وقت رفتن به استخر برای شنا است! با شرافیت می‌توانید یک شنای لذت‌بخش را تجربه کرده و یک روز پر از انرژی برای خود بسازید. هر آنچه از لباس ورزشی زنانه و مردانه، ساک و اکسسوری ورزشی نیاز دارید را می‌توانید از شرافیت، که تجربه‌ای چندین ساله دارد تهیه کنید.

فواید اعجاب‌انگیز بسکتبال

اگر به بازی‌های تیمی و دوستانه علاقه دارید، بسکتبال می‌تواند گزینه خوبی باشد. شما با بازی بسکتبال هم می‌توانید یک سرگرمی داشته باشید و هم می‌توانید به هدف خود که لاغری است برسید. از‌جمله فواید بسکتبال می‌توانیم به سلامت قلب، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و سکته مغزی، افزایش سطح تمرکز، کاهش استرس، افزایش اعتماد‌به‌نفس، تقویت عضلات پا، چربی‌سوزی و در‌نهایت تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کنیم.

با‌توجه به مزیت‌های بسکتبال، مشخص شد که چرا این ورزش در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. شاید جالب باشد که بدانید حتی باراک اوباما برای حفظ سلامتی خود، هر روز بسکتبال بازی می‌کند. میزان تقریبی کالری که می‌توانید با این ورزش در یک ساعت بسوزانید، 728 کالری است. با این ورزش سرعت، پریدن و دویدن را یک‌جا خواهید داشت که کمک زیادی به کاهش وزن شما خواهد کرد. مهم‌ترین و اصلی‌ترین چیزی که باعث می‌شود به زودی از بازی خسته نشوید و در کنار آن بیش‌تر از بازی لذت ببرید، انتخاب لباس مناسب بسکتبال است. به هنگام انتخاب لباس باید حساس باشید تا بتوانید یک ست ورزشی با پارچه و طرح مناسب انتخاب کنید. برای لباس بسکتبال بهترین پارچه پلی‌استر است که برای طرح آن حتی می‌توانید طرح مد‌نظر را سفارش بدهید تا تیم شما متمایز از تیم مقابل باشد.

چربی‌سوزی شکم با دوچرخه‌سواری

یکی از دغدغه‌هایی که اکثر افراد با آن مواجه هستند، چربی شکم است؛ چرا‌که نه‌تنها از نظر ظاهر زیبا به‌نظر نمی‌رسد، بلکه سلامت قلب و عروق را به‌خط می‌اندازد. امروزه با پیدایش ویروس کووید19 و دور‌کاری مشاغل، نگرانی افراد بیش‌تر از قبل شده و به‌دنبال راهی برای چربی‌سوزی شکم هستند. اگر از افراد مختلف درباره لاغری شکم سؤال کنید، معمولا دوچرخه‌سواری را پیشنهاد می‌دهند؛ کاملا درست است! این ورزش یکی از ورزش‌های هوازی است که می‌تواند عضله‌های شکم را درگیر کرده و به کالری‌سوزی کمک کند. سؤال این‌جاست که چگونه و چه مدت زمانی باید این ورزش را انجام بدهیم تا به هدف خود که لاغری شکم است برسیم. اول از هرچیزی بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که هیچ ورزشی پیدا نمی‌شود تا از طریق آن بتوانید فقط قسمت خاصی از بدن را درگیر کنید. مثل تمرین هیت که در شنا گفتیم، در این‌جا هم تمرین دوره‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به این صورت که تمرینات فشرده با یک تایم کوتاه استراحت داشته باشید و چندین مرتبه تکرار کنید.

 اگر دوچرخه‌سواری را برای لاغری انتخاب کردید، باید حداقل 3 روز در هفته و به مدت تقریبی 45 دقیقه آن را انجام دهید. اما اگر به هنگام دوچرخه‌سواری لباس ورزشی مناسبی نپوشید، اذیت شده و آزادی عمل نخواهید داشت؛ مخصوصا خانم‌ها که با لباس بلند نمی‌توانند به‌راحتی این کار را انجام دهند. دلایل مختلفی وجود دارد که اهمیت داشتن لباس مخصوص برای این ورزش را نشان می‌دهند. یکی از ویژگی‌های لباس‌های دوچرخه‌سواری، ضد‌تعریق بودن آن‌ها است که از اهمیت زیادی برخوردار است. کفش مناسب دوچرخه‌سواری، شلوارک و یا شورت ورزشی، دست‌کش، پیراهن و شلوار ورزشی زنانه از‌جمله وسایلی است که با‌توجه به نیاز خود می‌توانید تهیه کرده و از راحتی و احتیاط برخوردار شوید. شاید تهیه لباس ورزشی زنانه که علاوه‌بر کیفیت، تنوع بالایی هم داشته باشد، یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها باشد.

یک عمر درباره بدنسازی اشتباه فکر کردیم!

وقتی حرف از لاغری می‌شود شاید تنها ورزشی که به‌ندرت اسم آن را بشنوید، بدنسازی است. در‌واقع، شاید کمتر جایی شنیده باشید که بدنسازی در لاغری تأثیر‌گذار باشد، اما این تصور اشتباه است و بدنسازی ورزشی است که با آن می‌توانید بدون وقفه 48 ساعت کالری بسوزانید؛ به این صورت که بعد از تمرین، روند چربی‌سوزی به مدت 48 ساعت ادامه دارد. متاسفانه خانم‌ها تصور می‌کنند که با بدنسازی عضله‌های خیلی تنومند و حجیمی خواهند داشت، در‌حالی‌که هورمون‌های عضله‌ساز در آن‌ها به میزان بسیار کم ترشح می‌شود و آن هم به فرم‌دهی بدن کمک خواهد کرد. برای شروع می‌توانید چند دمبل خریده و در منزل این کار را انجام دهید، اما از آن‌جایی که هدف شما لاغری است، بهتر است در باشگاه و زیر نظر یک مربی این کار را انجام دهید. برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی لازم است لباس مناسب بدنسازی تهیه کرده و سپس به باشگاه بروید. لباس ورزشی شرافیت هم برای آقایان و هم خانم‌ها لباس مخصوص بدنسازی دارد که می‌توانید بدون نگرانی از کیفیت، خریداری کنید.

نکته قابل توجه این است که در کنار بدنسازی باید یک رژیم غذایی سالم هم داشته باشید تا به هدف خود برسید. لازم نیست هر روز به باشگاه رفته و کار بدنسازی انجام دهید، بلکه 3 روز در هفته را به ایروبیک یا ورزش هوازی و 3 روز آن را به بدنسازی اختصاص دهید.

دو بال اصلی کاهش وزن

شاید شما هم تجربه نا‌موفق، یا بهتر است بگوییم نیمه‌موفق رژیم غذایی را تجربه کردید. اولین چیزی که در بحث لاغری شاید سراغش برویم، رژیم غذایی سفت و سخت است؛ روز‌های اول شاید همه چیز خوب پیش برود، ولی رفته‌رفته وسوسه شده و دوباره روز از نو و روزی از نو! همه ما می‌دانیم، کالری که می‌سوزانیم باید بیش‌تر از کالری دریافتی باشد. پس با‌توجه به این موضوع مشخص شد که برای حفظ تعادل در وزن باید تحرک بدنی داشته باشیم؛ تحرک بدنی می‌تواند دویدن و پیاده‌روی باشد و یا هر نوع ورزش دیگر.

بهتر است بدانید رژیم غذایی و ورزش در کنار یکدیگر می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه رسانده و موجب رضایت شما شود. در‌واقع ورزش و رژیم غذایی هم‌دیگر را تکمیل کرده و شما را به هدف می‌رساند. تصور کنید به صورت روزانه ورزش را انجام دهید، اما هیچ توجهی به کالری دریافتی نکرده و هر چه دلتان بخواهد مصرف کنید. طبیعی است که این برنامه شما را از مسیر رسیدن به هدف دور و گاهی اوقات غیر‌ممکن می‌کند. رسیدن به لاغری خیلی هم سخت نیست؛ تنها چیزی که نیاز دارید، اراده و ست ورزشی است! بله درست شنیدید؛ شما با اراده‌ای که دارید، می‌توانید عزمتان را جزم کرده و یک ست و ساک ورزشی تهیه کرده و ورزش کردن را شروع کنید. همان‌طور که متوجه شدید، ورزش کردن نه‌تنها برای تناسب اندام، بلکه سلامت جسم و روح بسیار مفید است. پس زودتر دست به کار شده و یک زندگی پر از آرامش برای خود بسازید.

همه چیز در یک نگاه

تا این‌جا با ورزش‌های زیادی برای لاغری و تناسب اندام آشنا شدید؛ اما دوباره این موضوع را به‌صورت منسجم‌تر بیان می‌کنیم تا شاید بهتر به نتیجه برسید. برای لاغری مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که در کنار ورزش به کالری دریافتی خود دقت کنید؛ بهتر است بگوییم یک رژیم غذایی سبکی داشته باشید تا به نتیجه مد‌نظر برسید. دومین مورد مهم، اهمیت لباس ورزشی مناسب در انجام ورزش است که حتما باید به آن توجه کرده و از یک جای معتبر خریداری کنید تا ویژگی‌های لازم یک لباس اصولی و با‌استاندارد را داشته باشد. البته نا‌گفته نماند که تجهیزات و اکسسوری ورزشی هم از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوانید ایمنی و راحتی را هم‌زمان تجربه کنید. از ورزش‌هایی که می‌تواند در رساندن شما به هدفتان که کاهش وزن است کمک کند، می‌توان به پیاده‌روی و دویدن، شنا، دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی، رقص، ایروبیک، بسکتبال، بدنسازی اشاره کرد. همان‌طور که پیش‌تر هم به اهمیت داشتن برنامه غذایی مناسب اشاره کردیم، ورزش در کنار برنامه غذایی مناسب اثر‌بخش است. با قاطعیت می‌توان گفت که بدون توجه به کالری دریافتی به نتیجه دلخواه دست نخواهید یافت.

هر آنچه که از یک لباس ورزشی باید بدانید!

لباس‌های ورزشی زیادی را در بازار مشاهده می‌کنید که شاید از ورزشی بودن فقط ظاهرش را دارند! ممکن است این موضوع کمی گنگ باشد و با خود بگویید، مگر چه چیز دیگری جز این اهمیت دارد. مثل تمام لباس‌های دیگر، لباس‌های ورزشی هم در طرح، رنگ و جنس‌های مختلف وجود دارند؛ اما جنس لباس ورزشی برای ورزشکاران اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از ویژگی لباس‌های ورزشی، قدرت جذب تعریق و خنک نگه داشتن بدن است. قبل از خرید لباس ورزشی باید نوع فعالیت خود را مشخص کنید تا لباس مخصوص آن ورزش را تهیه کنید؛ برای مثال، شلوارک بدنسازی با شلوارک دوچرخه‌سواری کاملا متفاوت است و هر‌کدام ویژگی خاص خود را دارند که باید به آن‌ها توجه کنید. همچنین باید محیطی که قرار است در آن‌جا به فعالیت بدنی بپردازید، مشخص شود؛ چرا‌که با‌توجه به محیط می‌توانید از شلوار ورزشی زنانه یا مردانه و یا شورت و شلوارک استفاده کنید.

افرادی که می‌خواهند ورزش‌های انعطافی انجام دهند، معمولا از لباس‌هایی با پارچه پلی‌استر، گرافیت و پلی‌پروپیلن که انعطاف بالایی دارند، استفاده می‌کنند. در لباس‌هایی با این پارچه‌ها، رطوبت ناشی از تعریق بدن از میان درز‌های آن به سرعت خارج می‌شود. نکته مثبت دیگر این پارچه‌ها این است که به هنگام شست‌و‌شو وارفتگی ندارند و می‌توانید چندین سال از آن‌ها استفاده کنید. در‌نهایت، بهتر است در خرید لباس‌های ورزشی به کیفیت پارچه به‌کار رفته در آن دقت کنید تا در حین ورزش کردن خسته نشده و مشکل تعریق نداشته باشید. از نظر مشتریان لباس ورزشی شرافیت تمام ویژگی‌هایی که یک لباس ورزشی باید داشته باشد را دارد. همچنین از نظر کیفیت با محصولات خارجی رقابت می‌کند و هدف این مجموعه معتبر، تولید محصولات ایرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است.

تجربه یک ورزش متفاوت با شرافیت

سلامتی بزرگترین نعمت است که باید به آن اهمیت داده و با ورزش کردن به بهبود هر‌چه بیش‌تر آن کمک کنیم. همان‌طور که گفتیم، اگر هدف شما صرفا لاغری است بایستی علاوه‌بر ورزش کردن، یک رژیم غذایی سالم داشته باشید. همان‌طور که متوجه شدید، برای بهره‌مندی از مزایای ورزش باید در انتخاب لباس ورزشی مناسب دقت کنیم. برای مثال اگر تصمیم دارید که در یک فضای آزاد ورزش کنید، باید از پارچه‌هایی مثل گورتکس استفاده کنید تا در برابر باد، آب و آفتاب از خود محافظت کنید. جالب است بدانید که لباس ورزشی مناسب باعث بهبود گردش خون می‌شود؛ اما چگونه؟ با سوزاندن کالری، اکسیِژن بیش‌تری به عضلات پمپاژ شده و اسیدلاکتیک تجمع پیدا می‌کند که موجب گرفتگی و خستگی عضلات می‌شود. اگر لباس ورزشی مناسبی پوشیده باشید، احتمال آسیب به ماهیچه‌ها کاهش پیدا کرده و همچنین به بهبود عضلات کمک می‌کند.

طبیعتا با اهمیت لباس ورزشی مناسب آشنا شدید و متوجه شدید که چقدر می‌تواند در کیفیت ورزش و اجرای صحیح حرکات مؤثر باشد. با در نظر گرفتن تمام این‌ها بهتر است هر آنچه از لباس ورزشی، اکسسوری ورزشی نیاز دارید را از برندی تهیه کنید که امتحان خود را پس داده است؛ شرافیت یک مجموعه بزرگ طراحی و تولید لباس‌های ورزشی است که چندین سال است در این حوزه فعالیت می‌کند و از نظر خریداران حرفی برای گفتن دارد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و اطلاع از قیمت می‌توانید به سایت  www.sherafit.com مراجعه و با کارشناسان متخصص این تیم در ارتباط باشید.

منبع: فردا

کلیدواژه: لاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران

 به گزارش "ورزش سه"، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال منصوب کرد.

در حکم انتساب امیرحسین منظمی آمده است: «احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش و نیز هماهنگی امور با نائب رئیس محترم فدراسیون، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

رزومه امیرحسین منظمی به شرح زیر است:
«دکترای تخصصی مدیریت ورزش از دانشگاه تهران در سال 1394
بازیکن و مربی اسبق تیم ملی
مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبير خانه شورایعالي مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی كشور
عضو هيات مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران
مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۴ تهران
مشاور ورزشي شهرداری مناطق ۱۴،۱۸،۲۱ تهران
رئيس انجمن واليبال شهرداری تهران
رئيس اداره تربيت بدني دانشگاه تربيت دبير شهيد رجایي
مدیر گروه آموزشي مدیریت دانشکده علوم ورزشي دانشگاه شهيد رجایي
عضو هييت ریسه فدراسيون واليبال جمهوری اسلامي ایران
عضو هيئت رئيسه هيئت واليبال استان تهران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
مدیر تيم‌های ملي واليبال جمهوری اسلامي ایران
رئيس انجمن واليبال فدراسيون ناشنوایان
رئيس انجمن واليبال دانشگاه پيام نور كشور
مدیر عامل باشگاه كهمان نوین لرستان
قائم مقام مدیر عامل باشگاه فرهنگي ورزشي متين وارنا صالحين ورامين
ریيس كميته بازاریابي انجمن مدیریت ورزشي كشور
عضو انجمن علمي مدیریت ورزشي كشور
مشاور عالي ورزشي فدراسيون ناشنوایان
عضو هيات رییسه پنل مدیریت ورزشي در همایش ملي یافته‌های نوین در علوم ورزشي
نماینده جامعه كميته اخلاق در پژوهش‌های زیست پزشکي پژوهشکده گوارش و كبد دانشگاه شهيد بهشتي
عضو كارگروه ویژه گردشگری جام جهاني فوتبال ۲۰۲۲ قطر
مدیر اجرایي مسابقات ليگ جهاني واليبال در سال ۲
دبير قطب یازده غذا و داروی كشور
عضو كميته علمي سيزدهمين همایش بين المللي علوم ورزشي
رییس انجمن واليبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي كشور

دیگر خبرها

  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران