Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب ‌و کارهای اینترنتی و داوری جمعی برخط (CODR) این سامانه را سبب اطمینان ‌آفرینی برای خرید‌های اینترنتی مردم دانست.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، امین حسین ‌رحیمی افزود: یکی از چالش‌ های مردم در خرید اینترنتی، اختلاف خریدار و فروشنده است که با استفاده از این سامانه به حداقل خود می‌ رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش اعتماد مردم به کسب ‌و ‌کارهای اینترنتی با سامانهCODR

وی با بیان این‌که این سامانه زمان رسیدگی به شکایات را تسریع کرده و هزینه‌ ها را کاهش می ‌دهد، اضافه کرد: با راه‌اندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌ و کارهای اینترنتی و داوری جمعی برخط (CODR)، اعتماد مردم به کسب‌ و کارهای اینترنتی افزایش می ‌یابد.

رسیدگی به اختلافات از طریق داورهای مردمی

وزیر دادگستری با یادآوری این‌که رسیدگی به اختلافات از طریق داورهایی که از بدنه خود مردم هستند، انجام می‌ شود، بیان کرد: تمامی کارها به صورت هوشمند و الکترونیکی در فضای اینترنت انجام خواهد شد.

رحیمی، توسعه خرید و فروش‌ های مجازی و حل‌وفصل سریع اختلافات را از دیگر مزایای سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌ و‌ کارهای اینترنتی و داوری جمعی برخط (CODR) دانست.

گفتنی است، سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب‌ و ‌کار‌های اینترنتی و داوری جمعی بر خط (CODR) با حضور وزیر صمت، وزیر دادگستری و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه رونمایی شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جذاب پرسپولیس در زمستان بودند که در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بودند و نتوانستند مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برودند.

این بازیکن‌ها که این هفته‌ها روی فرم هستند و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده‌اند، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارند.

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی به شرط ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان