Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه که به بهانه رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب «حوض خون» به اندیمشک سفر کرده، ضمن بازدید از بیمارستان سابق شهید کلانتری گفت: یادآوری عظمت های دوران دفاع مقدس پر از خیر و برکت است و قطعا این خیر به خود این افراد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم «دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت» همراه با انتشار تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «حوض خون» از سوی مؤسسه‌ی پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی، امروز 22 اسفندماه و از ساعت ۱۶ در محل بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع این مراسم، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با حضور در این منطقه و بازدید از محل سابق بیمارستان شهید کلانتری، ضمن عرض خداقوت به برگزارکنندگان این مراسم، گفت: یکی از افتخارات ما در هشت سال دفاع مقدس این بود که بهترین پزشکان جراح و متخصص ما با حضور در خط اول مقدم، شجاعانه به مجروحان رسیدگی کرده و خدمات پزشکی می دادند.

جانشین فرمانده کل سپاه که به بهانه رونمایی از تقریظ رهبری بر کتاب «حوض خون» به اندیمشک سفر کرده، در حضور نویسنده این کتاب با یادآوری فداکاری ها و از خودگذشتگی های بانوان اندیمشکی در پشت خط مقدم جنگ، افزود: یادآوری عظمت های دوران دفاع مقدس پر از خیر و برکت است و قطعا این خیر به خود این افراد خواهد رسید.

 
 کتاب «حوض خون» به نویسندگی و تدوین فاطمه میرعالی، روایتی از مجاهدت بانوان اندیمشکی از رخت‌شویی در دوران دفاع‌مقدس است که توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی چاپ شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید کلانتری دفاع مقدس حوض خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد