Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر سلمانزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اذعان به اینکه، اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید در دو مرحله در دستور کار تیم گشت مشترک قرار گرفته شده است، اظهار کرد: معمولاً بازرسی‌های میدانی اثرات بهتری نسبت به جلوگیری از تخلفات احتمالی در بازار نیز دارد، که این بازرسی ها با رویکرد پیشگیری و بازدارندگی از وقوع تخلفات احتمالی، و با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال برای خرید مایحتاج، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات نیز با حضور حداکثری جهت برخورد قانونی با عوامل اخلال در نظم بازار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانزاده افزود: اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید در دو مرحله از ۱۴ تا ۲۹ اسفند و یکم تا ۱۳ فروردین نیز ادامه دارد و همچنین با تشکیل گشت های نظارتی مشترک علاوه بر بازرسی نیز به پرونده‌های تشکیل شده رسیدگی می‌شود.

سلمانزاده با بیان اینکه، از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر لزوم نظارتی برای تنظیم و ثبات بازار ایام پایانی سال استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: این اداره آمادگی کامل دارد که تمام روزها در گشت‌های مشترک در سطح بازار حاضر و در صورت وقوع تخلف احتمالی با متخلفین در اسرع وقت برخورد قانونی انجام دهند.

وی تصریح کرد: نظارت های میدانی رسیدگی سریع و قانونی به تخلفات موجود در کوتاهترین زمان ممکن و در نهایت با هدف حمایت و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اداره تعزیرات حکومتی در معیت بازرسین جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان، روزانه از ۱۰ تا ۱۵ فروشگاه و واحد صنفی بازدید به عمل می آوریم که چنانچه تخلف احتمالی روئیت گردد در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی می شود.

کد خبر 5445671

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی هرمزگان بازار شب عید نظارت و بازرسی بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه اردوهای راهیان نور گردشگری شیوع کرونا جهاد تبیین مشهد ایلام گرد و غبار عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اردوی تیم ملی دو و میدانی برای حضور در مسابقات کوپه ژاپن از پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

سعید افروز، یاسین خسروی، علیرضا مختاری، رشید مسجدی، علی‌اصغر جوانمردی، هاشمیه متقیان، امان‌اله پاپی، الهام صالحی، صادق بیت‌سیاح، زینب مرادی، هادی کائیدی، حامد امیری ملی پوشانی هستند که در این اردو زیر نظر مربیان تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید