Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴۴ شهید استان چهارمحال و بختیاری و ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور، گفت: دوسالی است که توفیق پیدا نکردیم به صورت میدانی وحقیقی در اردوهای راهیان نور و سرزمین نور غرب و جنوب غرب کشور حضور پیدا کنیم؛ اما فعالیت ها همچنان در فضای مجازی موجود است و این زمینه وجود دارد که از افتخارات گذشته رزمندگان ما در دوران  دفاع مقدس گفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار علی محمد اکبری با اشاره به طرح موضوع جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری، افزود: عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید بیان کرد و اگر بیان نکنیم، دشمن تحریف خواهد کرد.
وی گفت: یکی از جاهایی که امکان دارد ما بگوییم چه گذشت بر فرزندان روح الله در هشت سال دفاع مقدس، در قالب کاروان راهیان نور که عزیزان ما حضور یافته و با رشادت ها و ایثار و از خودگذشتگی جوانان در هشت سال دفاع مقدس آشنایی پیدا می کنند.
سردار اکبری خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۴ هزار شهید عزیز از جامعه فرهنگی از اهداف راهیان نور مجازی است و به همین خاطر این برنامه امروز در مضجع شهداء استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گوشه هایی از رشادت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در مناطق عملیاتی همچون عملیات محرم، ارتفاعات کردستان، والفجر ۴، خیبر، جزایر مجنون و ... را برشمرد و گفت: دشمن وقتی از مقابله با رزمندگان ناتوان شد، اقدام به استفاده از سلاح شیمیایی  و غیرمتعارف کرد.
گفتنی است در این مراسم آقای حیدری، معاون عمرانی استاندار هم با اشاره به آیه شریفه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا، بل احیاء عند ربهم یرزقون»، گفت: این شهدا زنده اند و در نزد خداوند روزی می خورند و باید دعا کنیم این افتخار وسعادتی که خداوند نصیب شهدا کرده، گوشه چشمی هم به ما عنایت کند که راهرو شهداء باشیم.
حیدری با بیان اینکه نباید شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا باعث تعطیلی کارها شود، اظهار کرد: قدرت خداوند ماورای همه قدرت هاست و از آنجایی که این دنیا متعلق به محرومان و مستضعفین است، حتما اتفاق می افتد و به مصداق آیه شریفه۵ سوره مبارکه القصص «وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ»، مستضعفان وارثان زمین خواهند بود و همه ما چشم به راه امام زمان(عج) هستیم؛ اما تا ظهور حضرت ولی عصر، نایب بر حقش را نباید فراموش کنیم.
وی گفت: ما با تمام وجود آمدیم که در خدمت نظام و انقلاب و رهبری باشیم و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد؛ شهدا با خون خود این انقلاب را یاری کردند و اکنون وظیفه من و شماست که به بهترین وجه نظام را حفظ کنیم و تقدیم صاحبش نماییم.
حیدری افزود: دانش آموزان می خواهند از مناطق عملیاتی بازدید کنند که وجب به وجب آن خون ریخته شده تا انقلاب و نظام به این مرحله رسیده و باید قدر این خونها و قدر این کشور و نظام را بدانیم و نگاهی به منطقه و کشورهای اطرافمان داشته باشیم که در چه وضعیتی هستند.
وی در پایان از برنامه ریزان برای برگزاری اردوهای راهیان نور و آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت تشکر کرد.
اجرای سرود و بدرقه نمادین دانش آموزان برای اعزام به سرزمین نور از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی استان چهارمحال و بختیاری در گلزار شهدای شهرکرد بود.

کد خبر 1612053

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۷۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری